Gå til innhold

Aion-betanøkler gitt bort rekordraskt


Anbefalte innlegg

yay beta nøkkel! men ser ikkje ut til vi får prøve før fredag.

Det ble det også informert om i all tydelighet i artikkelen i forkant av konkurransen klokken 21 :-)

 

ehm...bare lurer litt...er detta US keys? så vi kommer til og spille på US servere? fordi clienten jeg ble linket til på sida dems ser ut til og være en US client...vært fint med et svar fra en gamer.no mod her :)

Dette er europeisk beta. Men jeg kan ikke svare deg på hvorfor du må laste den ned fra USA, dessverre. Ta gjerne kontakt med kundeservice, som nevnt i e-posten, dersom det forårsaker trøbbel for deg. Det er lite Gamer.no kan gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er et par som har tastet inn feil e-post ser jeg. Send meg en e-post til tor-steinar (a) gamer.no fra den e-posten du registrerte deg med, så skal jeg sende deg nøkkelen.

 

Dette gjelder også de personene som har tastet inn e-poster som ligner på disse:

 

[email protected]

[email protected]

Sendte en e-post til deg nå, takk for at du svarte så fort!

Min email er [email protected] kan muligens ha tastet noe feil der. Men sendte hvertfall epost så ser vi hva som skjer. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Til dere som får opp Aion (US) .. uninstall launcheren, å instaler den gjennom aion.exe du får etter du har skrevet in keyen.

 

Fikk samme, men etter jeg instalerte launcheren gjennom aion.exe så ble det fixet.

 

Hva mener du egentlig her? jeg kjørte den gjennom linken jeg fikk på siden som da ga meg NCsoft lanucher og den begynnte automatisk å laste ned Aion(US), når jeg prøvde å ta den andre aion filen fikk jeg feil melding, kan ikke spillet kjøres på US versjonen? og i så fall kor finner eg den aion.exe som du snakker om?

Lenke til kommentar

http://www.aionsource.com/forum/395714-post.html

 

Quote Ayase:

 

In order to formally reply to this thread - here we go.

 

It doesn't matter whether your launcher says "Aion (US)" or "Aion (EU)". One of the reasons for why it could say "Aion (US)" - even if you are in Europe - could be that you installed an older client some time ago or that you have US regional settings in your operating system. Be that as it may, however, as you will still be able to log on with your EU Beta account as long as the NCsoft Launcher is set to the appropriate region. There is no need to make any adjustments except making sure that this is the case.

 

We're still looking into any other issues you may be experience with the installation of Aion and I'll get back on this as soon as I have more to say. Feel free to relay this message.

Lenke til kommentar
Til dere som får opp Aion (US) .. uninstall launcheren, å instaler den gjennom aion.exe du får etter du har skrevet in keyen.

 

Fikk samme, men etter jeg instalerte launcheren gjennom aion.exe så ble det fixet.

 

 

Til dere som får opp Aion (US) .. uninstall launcheren, å instaler den gjennom aion.exe du får etter du har skrevet in keyen.

 

Fikk samme, men etter jeg instalerte launcheren gjennom aion.exe så ble det fixet.

 

Hva mener du egentlig her? jeg kjørte den gjennom linken jeg fikk på siden som da ga meg NCsoft lanucher og den begynnte automatisk å laste ned Aion(US), når jeg prøvde å ta den andre aion filen fikk jeg feil melding, kan ikke spillet kjøres på US versjonen? og i så fall kor finner eg den aion.exe som du snakker om?

 

 

Lol sorry for krotåt skriving :whistle:

 

Prøv denne http://www.filedropper.com/aion3 .. sørg for at du har fjernet launcheren.

 

Men det ser ut som det er samme clienten, se adawen sin post.

 

Du kan bytte navn på mappen fra Aion (us) til Aion.

 

Endret av Nerubi
Lenke til kommentar

Ja gira som jeg er så har jeg nå installert d og prøvde selvfølgelig å starte det, men endte opp med å få en eller aen GameGuard error. Er dette bare pga av at beta ikke er åpen ennå, eller er dette et problem jeg må prøve å få fikset? :p

Lenke til kommentar
Ja gira som jeg er så har jeg nå installert d og prøvde selvfølgelig å starte det, men endte opp med å få en eller aen GameGuard error. Er dette bare pga av at beta ikke er åpen ennå, eller er dette et problem jeg må prøve å få fikset? :p

Som nevnt i artikkelen, flere steder i denne forumtråden, samt i e-posten som ble sendt ut, så starter betaen fredag klokken 21 :-)

 

Det er ikke sikkert dette er årsaken til at du ikke får startet klienten, men tenkte i alle fall å si fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...