PcAj Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sjekket mailen nå, og har fått, dette blir artig! Takk Gamer! Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) 25 nøkler igjen. Edit: Der var alle nøklene delt ut, på 7 minutter! Endret 3. juni 2009 av TST Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hah, snakk om å vere heldig. Fikk keyen min akkurat nå, 5 sekunder etter på så var alle keyene delt ut. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Huff, glemte av konkurransen Lenke til kommentar
Thulen_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk min, takke for det ! Lenke til kommentar
Zoulpain Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Woho .. <3 gamer.no <3 .. takker og bokker for key Lenke til kommentar
Cashville Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Takk.. blir to laaange dager med venting ;D Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) skuffa no mail Edit: Lexiboij got anyways Endret 3. juni 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ble nesten litt oppgitt når det sto at man måtte være 18 for å bruke key'n. Lagde meg da en ny master account, ah stress, blir vel da Aion og CoX på to forskjellige accounts. Mye å holde styr på :wacko: Lenke til kommentar
geton146 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sto at jeg hadde svart riktig og at det ville være en epost med informasjon i mailen min i løpet av 5-10 minutter, vel nå har det gått bortimot 15 og ingenting der. Mulig at mailen min ble feil eller noe, går det ann å sjekke opp TST? Lenke til kommentar
<-Casper-> Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nice! Holder på å laste ned nå og jeg makser linja mi med 900KB/s =) Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ehm...bare lurer litt...er detta US keys? så vi kommer til og spille på US servere? fordi clienten jeg ble linket til på sida dems ser ut til og være en US client...vært fint med et svar fra en gamer.no mod her Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Sto at jeg hadde svart riktig og at det ville være en epost med informasjon i mailen min i løpet av 5-10 minutter, vel nå har det gått bortimot 15 og ingenting der. Mulig at mailen min ble feil eller noe, går det ann å sjekke opp TST? Er et par som har tastet inn feil e-post ser jeg. Send meg en e-post til tor-steinar (a) gamer.no fra den e-posten du registrerte deg med, så skal jeg sende deg nøkkelen. Dette gjelder også de personene som har tastet inn e-poster som ligner på disse: [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 yaaaay fikk min key 21.01 holder på å laste ned no^^ tusen takk Ncsoft og gamer for beta tilgang Lenke til kommentar
<-Casper-> Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk dette etter å ha sendt inn betanøkkelen: Date : Jun 03 2009 Game : Aion (Europe) Account: casuperu Serial : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx Type : Beta Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) ehm...bare lurer litt...er detta US keys? så vi kommer til og spille på US servere? fordi clienten jeg ble linket til på sida dems ser ut til og være en US client...vært fint med et svar fra en gamer.no mod her Det er vel EU keys, bare det at det ser ut som vi (hvertfall jeg) laster ned US version ut i fra den linken jeg fikk fra NCSoft Endret 3. juni 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 yay beta nøkkel! men ser ikkje ut til vi får prøve før fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå