TST Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 edit: Og hvor skal spillet lastes ned fra ? Det får du informasjon om på e-post dersom du får en nøkkel i kveld. Man kan starte nedlastingen av klienten med en gang, slik at man er klar til fredagen. Lenke til kommentar
dask Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ja da var det bare å vente på at klokken skal gå raskere Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hvordan blir det med nedlasting av klient? Er dette noe jeg kan starte asap hvis jeg får key, eller må jeg vente til helgen slik at 2 av dagene går vekk til nedlasting på min heller labre linje? Edit: ååååååå der så jeg posten to hakk over min.. Endret 3. juni 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Takk til både Ayase og TST for svar på spørsmålet mitt Er uheldigvis borte i helgen, så jeg kan nok ikke delta. Lykke til til alle dere andre! Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her blir det ikkeno servermeltdown nei. Spillet har vært ferdig lenge og går som varm kniv i smør. Jeg er level 30 på kinesisk server med engelsk patch. Har spilt siden release. Dette er nok mer en reklamegreie enn noe annet. Utrolig bra spill Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 At serverne klarer en haug pysete kinesere er da ikke noe stor sak, men når den fylles med barske europeere kan det fort bli andre boller, derfor må det nok testes. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 naaais har gledet meg til å få prøvd spillet, må nok være med på dette her, håper bare det ikke blir et vanskelig spørsmål. håper eg ser dåkkar alle online^^ Lenke til kommentar
Vendetta_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Svært spennende, håper de holder det de lover. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 "Bli med i Aion-beta til helgen" Bare for å gjøre det klart, betaen varer vel ikke bare i helgen? Kun førstkommende helg, fredag kveld til mandag morgen. Æsj, skal kjøpe Prototype på lørdag, blir ikke mye tid til andre spill, synd at betaen bare varer en helg. Får la en annen person få beta tilgang. Lenke til kommentar
Jalmar69 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jaaaaaaaaaaaaa, har fått beta key , gleder meg så sykt, til alle som kanskje ble skuffet over att betaen bare er i helgen, hvis man preorder, så skall man hvist få beta key som funker til både CB og OB, hvis jeg husker riktig da. Lenke til kommentar
Zoulpain Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jaaaaaaaaaaaaa, har fått beta key , gleder meg så sykt, til alle som kanskje ble skuffet over att betaen bare er i helgen, hvis man preorder, så skall man hvist få beta key som funker til både CB og OB, hvis jeg husker riktig da. GZ Aion ser veldi bra ut, NC Soft skuffer sjelden .. håper jeg får tak i en key ^_^ Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 snaaaaaaaaaaaaaart! har faktisk en melding klar på mobilen til og sende for og avlyse alle planer denna helga hvis jeg får Key, haha xD Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jaaaaaaaaaaaaa, har fått beta key , gleder meg så sykt, til alle som kanskje ble skuffet over att betaen bare er i helgen, hvis man preorder, så skall man hvist få beta key som funker til både CB og OB, hvis jeg husker riktig da. Går det an å utnytte systemet? (Dvs, preordre, få beta key, abryte preorderen) Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Da er konkurransen i gang :-) Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da er spørsmålet besvart Så får vi se Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jada, fikk beta key:) nå er det bare å laste det ned og vente til helga Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Satser på at jeg var tidlig nok ute! De som har fulgt med _litt_ før spillet svarer vel riktig xP Edit: Da var nøkkelen i inbox, takker så mye TST =D Endret 3. juni 2009 av Anech Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jaaaaa!!! Sikra meg en key! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå