TST Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Vi hadde 200 eksklusive betanøkler for det neste MMO-spillet fra NCsoft. Les hele saken Edit: Oppdatert ved konkurranseslutt. Endret 3. juni 2009 av TST Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Å FAEN! Detta må jeg få med meg! har sikla etter detta spillet i evigheter!!!!! *sitter og stirrer stivt på artiklen til kl 21* Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Konge! Bortsett fra at jeg er på jobb i kveld.... Må få noen til å skaffe meg key Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I'll be here. Syns det hørtes litt snålt ut, men når det er NCsoft vet vi at man får kvalitet, ( uansett om det er en beta ). Spennende Lenke til kommentar
amnith Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I'll be there! Har satt på alarmklokkene. Lenke til kommentar
Ayase Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Lykke til, alle sammen. Ses in-game. (Oh, og Spread the word!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 For oss med litt utdaterte system: Hva er systemkravene? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (Oh, og Spread the word!) nei, ikke gjør det da=P jeg vil også ha en beta-key xP Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 "Bli med i Aion-beta til helgen" Bare for å gjøre det klart, betaen varer vel ikke bare i helgen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 For oss med litt utdaterte system: Hva er systemkravene? Fra NCsoft: Minimum System Requirements: Microsoft Windows XP SP2 2.8GHz CPU or equivalent 1GB RAM NVIDIA 5900 Ultra with 128MB RAM / ATI Radeon x700 with 128MB RAM or higher 15GB hard disk space DVD-ROM drive DirectX 9.0c (6/2008 update) Sound device Broadband Internet connection Recommended System Requirements: Microsoft Windows XP SP2/ Vista Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent 2GB RAM "Bli med i Aion-beta til helgen" Bare for å gjøre det klart, betaen varer vel ikke bare i helgen? Kun førstkommende helg, fredag kveld til mandag morgen. Lenke til kommentar
Ayase Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 "Bli med i Aion-beta til helgen" Bare for å gjøre det klart, betaen varer vel ikke bare i helgen? Vi planerar fler beta events framöver, men de beta-nycklar som gaming-sites (t.ex. Gamer.no) ger ut gäller vanligtvis endast för en event i taget ("enkelttilfeller"). Ursäkta språkvalet, men tror inte min norska är god nog. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Koser meg som bare f... med runes of magic atm, men takkar ikkje nei til en beta-nøkkel til det her Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor mye plass tar spillet? Trenger å vite det før jeg prøver å nappe til meg en beta key. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I sence a server meltdown. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor mye plass tar spillet? Trenger å vite det før jeg prøver å nappe til meg en beta key. Se systemkravene jeg postet noen innlegg lenger opp. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er greit, jeg skal være klar! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Stilig. Hadde vore fint å teste det ut som "belønning" etter bacheloroppgåve innspurt Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) edit: Og hvor skal spillet lastes ned fra ? Endret 3. juni 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå