V. Haugen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 For å benytte Ovi Store må du bytte språk på din Nokia-telefon. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Kriskh Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hurra! Forsøkte nettopp på min 5800, og det fungerte utmerket. Tregt riktignok ennå, men det fungerer Lenke til kommentar
Gjest Hellevang Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Synd det ikke fungerer når man bytter språket tilbake til Norsk :-( Still, good thinkin'!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gidder ikke bytte språk på min 5800, nå burde da nokia klare å fikse dette problemet^^ Lenke til kommentar
Gjest Olavjunior Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan jo i hvertfall ha engelsk til du har lastet ned alle de applikasjonene du ønsker, så bytte tilbake til norsk... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jupp, er bare lat. Har hørt at det går veldig tregt uansett. Sjølve installeringen av nokia programvaren på pc, som fulgte med mobilen var bare stress for meg btw. Nekter å kjøre på win 7, og programmet til å overføre sanger virker ikke uansett om. Endret 3. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 En representant fra Nokia ringte meg i går kveld og bekreftet at de nå kjente til problemet, og at det ville bli løst "om kort tid"... Det virker som det er den eneste uttalelsen vi klarer å få fra Nokia angående dette problemet. Lenke til kommentar
Gjest MobilData Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nokia opplyser at språkproblemet sannsynligvis er rettet i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Helt latterlig at dette ikke blir løst på rappen! I grunnen er det latterlig at de i det hele tatt lanserte Ovi Store uten å ha testet den ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg