Joachim_F Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bethesda demonstrerer det spennende prosjektet Brink på årets E3. Les mer Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Brink foregår i 2035. Global oppvarming har tatt helt av, og jordkloden er fullstendig oversvømt. Faktisk er det så ille at det kun er én gigantisk, flytende by igjen å bo i. Denne er det selvsagt full krig om. Finnes jo ikke i nærheten så mye vann/is i verden til å oversvømme hele verden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er jo et kult konsept for et spill uansett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Trodde det skulle være mer mystikk ut ifra teaseren vi så, men det ser heller ut som en knallfett fps spill! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Brink foregår i 2035. Global oppvarming har tatt helt av, og jordkloden er fullstendig oversvømt. Faktisk er det så ille at det kun er én gigantisk, flytende by igjen å bo i. Denne er det selvsagt full krig om. Finnes jo ikke i nærheten så mye vann/is i verden til å oversvømme hele verden. Kanskje ikke hele verden, men det meste av siviliasjon vil gå under, ganske bokstavelig talt. Får se om det er noe å samle på, ble selv litt skuffet. Enda ett FPS med fokus på online, ikke akkurat det mest orginale, men om de greier å skille seg ut så for all del Er også litt skeptisk til 1 knapp for å navigere seg forbi hindringer, fleste spill som gjør dette fører til at figuren ikke gjør som jeg vil og det blir til at jeg blir sur og skrur av (liker dårlig å tape pga ting jeg selv ikke kan noe for) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå