Joachim_F Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Shigeru Miyamoto forteller at han er godt i gang med Links neste eventyr. Les mer Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den som venter på noe godt! B) Utrolig nice! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fantastisk nyhet dette her! Håper vi får sett bildet selv snart Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper virkelig det neste Zelda-spillet blir noe ala Wind Waker, ihvertfall like koselig^^ Twilight Princess ble alt for grimdark og Star Trek for å være et Zelda-spill. La det fra meg etter drøye 10 timer-.- Lenke til kommentar
Michael92 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper virkelig det neste Zelda-spillet blir noe ala Wind Waker, ihvertfall like koselig^^ Twilight Princess ble alt for grimdark og Star Trek for å være et Zelda-spill. La det fra meg etter drøye 10 timer-.- Da må jeg nok skuffe deg, ifølge gamereactor var det en litt eldre link vi fikk se enn i twilight princess, noe som jeg syns er helt rått! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette kan jo bli morro! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper virkelig det neste Zelda-spillet blir noe ala Wind Waker, ihvertfall like koselig^^ Twilight Princess ble alt for grimdark og Star Trek for å være et Zelda-spill. La det fra meg etter drøye 10 timer-.- Da må jeg nok skuffe deg, ifølge gamereactor var det en litt eldre link vi fikk se enn i twilight princess, noe som jeg syns er helt rått! Eldre Link? Det kan jo bli kult, bare det ikke blir like emo som Twilight Skjul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper på et i Ocarina Of Time stilen, uten ulve forvandling og det greiene der. Twilight princess er et bra spill, men det ulve greiene og det trekker litt ned. Ocarina Of Time er vertfall det beste zelda spillet, og et av det beste spillene gjennom tidene Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bare det ikke blir sånn som på bildet til teletubbiekid, så er jeg fornøyd. Jeg vil ikke at Link skal være en gammel gubbe. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gammal gubbe? Det bildet viser en noe og 30 år gammal, ubarbert og noe vestlig Link. Selv om han ikke har silkemyk hud, jentesveis og en midje som en toppmodell så er han ikke en gammal gubbe fordet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan ikke si jeg likte Wind Waker. Håper mye heller på now ala Twilight Princess. Likte den stemningen mye bedre, link skal være en trøblet person som taust tar på seg alle oppgaver folk kaster etter ham i mørke omgivelser. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gammal gubbe? Det bildet viser en noe og 30 år gammal, ubarbert og noe vestlig Link.Selv om han ikke har silkemyk hud, jentesveis og en midje som en toppmodell så er han ikke en gammal gubbe fordet. I japanske spel? Jo. Er einig med deg, hadde vore interessant med ein litt eldre variant. Til og med Zelda er ein serie som kan ha godt av litt endringar i ny og ne. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Gammal gubbe? Det bildet viser en noe og 30 år gammal, ubarbert og noe vestlig Link.Selv om han ikke har silkemyk hud, jentesveis og en midje som en toppmodell så er han ikke en gammal gubbe fordet. I japanske spel? Jo. True that. Når vi først er inne på det emnet: Skjul Kan ikke si jeg likte Wind Waker. Håper mye heller på now ala Twilight Princess. Likte den stemningen mye bedre, link skal være en trøblet person som taust tar på seg alle oppgaver folk kaster etter ham i mørke omgivelser.Hverken Ocarina of Time eller Majora's Mask var på langt nær like grimdark, emo, furry og "Star Trek/Cyberspace" som Twilight Princess. Endret 3. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nei altså, ulende vind og et svevende slott over lava og en landsby full av zombier er jo ikke mørkt i det hele tatt. Syns ikke twilight princess var særlig mye mørkere enn de andre rent bortsett fra at "twilighten" er svart (altså er også en del av omgivelsene mørke) men dette er jo bare i starten. Etter at Twilighten er borte er jo omgivelsene lyse som bare det. Likte det så latterlig mye bedre enn tegneserie stilen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ah, very well Men hvorfor annonserte de det ikke på E3? Må da ha vært mye mere stas å gjøre det der.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Herlig, håper vi får se noen bilder eller noe om ikke for lenge Lenke til kommentar
Krypto_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Utrulig herlig! Gleder meg SYKT! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 aahh Beste nyheten å våkne til B) Jeg vil se bilder Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Rart at de ikke nevnte det engang. Nytt Mario, Metroid og Zelda. Det er vel de tre største merkenavnene til Nintendo. Gleder meg til å se hva Link skal borti denne gang. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper virkelig det neste Zelda-spillet blir noe ala Wind Waker, ihvertfall like koselig^^ Twilight Princess ble alt for grimdark og Star Trek for å være et Zelda-spill. La det fra meg etter drøye 10 timer-.- Dere WW fans får jo Spirit Tracks, la oss få noe mørkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå