Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Terrengsykling er mer enn å nyte stier og veier i flott natur. Terrengsykling er uten tvil masse fantastisk utstyr og utstyrsoppsett. Rammer, hjul, dekk, demper, seter osv er grunnutstyret. Sammen med bukse, trøye, Camelback, pulsklokke, GPS, briller og hjelm og annet stash er en viktig ingrediens i samtalegrunnlaget på langturene og dessuten avgjørende for å få en best mulig tur på to hjul. Men hva gjør man når uhellet er ute?

Les saken her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trener'n

Jeg synes dette er å ta litt i. Jeg har aldri med meg så mye på sykkeltur. Det holder med en slange og pumpe, hvis noe annet skjer får jeg heller få hjelp.

Lenke til kommentar

En sammenleggbar, foldbar ramme mangler.

Når carbonet knekker er det lurt å kunne bytte ut den ødelagte ramma med en ny (Min ramme gikk nettop her om dagen, men oppdaget det ikke før jeg var hjemme - Hva om dette hadde skjedd, og hele greia hadde knela midt mellom to bommer i Krokskogen??? 8 kilometer er langt å gå :) )

Lenke til kommentar
Gjest Kenneth Gavoll-Hansen

Enkeltmannspakke må alltid være med, det kan være snaut med kongler langs veien... Hva med kjedekutter`n Brede?!

Selv mener jeg (inkludert enkeltmann og kjedekutter (med mimi-tool, husk 8" inkludert), pumpe, gass, slange, lappesaker, strips og elektriker-teip gjør deg glad og trygg :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bjørnene

Copy+Paste er jo fint - men det fordrer jo gjerne at man har noe å kopiere i fra. Hva med å legge ut noen mål på veska? Har funnet meg en stoffbutikk med goretex i sortementet :-)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...