Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=554346 Som vanlig blir det ikke sagt så mye, men noen ting som blir diskutert er lanseringsdatoen for zelda spillet til wii, hva de har ekspirementert med i det spillet, at de bruker motion +, og hvordan nintendo ser på den nye teknologien fra sony og microsoft Edit: artikkel fra gamer er oppe, som sier mye av det samme, + litt til. Endret 3. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Intresting Får bare håpe det kommer en trailer om ikke aaaalt for lenge Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Veldig fint at Miyamoto forteller litt om dette spillet, han er ikke personen som dikter opp ting om spillene sine og sånt... Tipper neste Zelda kommer neste høst eller i 2011 en gang! Det tar tid å lage et nytt mesterverk og jeg klarer å vente. I hvertfall når det kommer Red Steel 2 og The Conduit, og Super Mario Galaxy 2 i 2010 forhåpentligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Fantastisk og høre! Da er det bare og vente på bilder og info! Håper vi får noe i år vertfall. Denne nyheten alene knuser hele konferansen til Nintendo Endret 3. juni 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da er det bare å glede seg til E3 2010! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg håper på en trailer iløpet av året :o Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Deilig å høre at Zelda er planlagt til Wii Som SirKenneth sa så har vi masse spill å se frem til Wii framover Jeg spesielt ser mest frem til Galaxy 2 som er oppfølgeren til Super Mario Galaxy som er blant det beste man finner av spill denne generasjonen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Zelda-trailer på TGS-messa eller under oktober-konferansen er kanskje litt for mye å håpe på? Det vil garantert bli vist frem neste år, så det er egentlig ikke så mye å bekymre seg over. I mellomtiden kan jeg kose meg med Spirit Tracks. SMG2 og Metroid: Another M kommer til å bli gitt ut i 2010. Dersom Zelda også kommer ut i 2010 så kan vi se frem til Nintendo's sterkeste Wii-år siden 2007. Jeg håper bare på at den svarte Wii-en kommer til Europa før 2010 er over. Det er nemlig da jeg har planlagt å kjøpe en ny Wii. Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hva er forskjellen på en svart og en vanlig wii? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Fargen Edit: Kan vel også nevne at det har dukket opp nye intervju med Miyamoto: "NSMB Wii er vanskelig" Miyamoto om HD-grafikk og ny teknologi Endret 18. oktober 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå