TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er ikkje mykje som fungerer når western-sjangeren går fullstendig av hengslene. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bra anmeldese. Så for meg en 3/10 etter hvert som jeg leste videre, og det stemte. Spillet har fått slakt overalt og virker som å være et drittspill, så hopper lett over dette. Finnes mange andre spill som er mer verdt å bruke pengene på Lenke til kommentar
Joarn Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har nettopp rundet spillet på PC (coop mode). Med tanke på hvor få spill det er som har skikkelig coop mode (der du spiller campaign med venner) er dette verdt ihvertfall 1 gjennomspilling. Jeg syns at mange av designfeilene i spillet gjorde det litt morsomt (les: så dårlig at det blir bra (uten å være gamebreaking)) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Selv om jeg er enig med så og si alt anmelderen sier kan jeg ikke for at jeg koser meg litt med dette spillet likevel. Det er litt slik som Marvel sier, at det så dårlig at det blir bra på en forskrudd måte. Det er rett og slett litt ufrivillig morsomt. Det eneste som virkelig irriterer meg er det ar så langt mellom hvert lagringspunkt. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har nettopp rundet spillet på PC (coop mode). Med tanke på hvor få spill det er som har skikkelig coop mode (der du spiller campaign med venner) er dette verdt ihvertfall 1 gjennomspilling. Jeg syns at mange av designfeilene i spillet gjorde det litt morsomt (les: så dårlig at det blir bra (uten å være gamebreaking)) Dette er så sant som det kan bli. Eg spelte det i ein halvtime, kor 25 av dei minuttene gjekk med til å le meg skakk av kor ufattelig teit det var. Syns ein 3 var veldig snilt, men dei burde jo få¨pluss i margen for komedie... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Synd at det nesten alltid går slikt med spill som faktisk har potensiale. Verst av alt, det så gøy ut på forhånd også.... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde ganske store forventninger til Damnation, men jeg tror jeg hopper lett over det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette spillet blir nok ignorert ja. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oida. Trodde dette skulle bli bedre enn som så. Styrer glatt unna Damnation nå ja.. God anmeldelse forresten! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har spillt gjennom nesten hele spillet i coop, og det var ganske kult. Men jeg testa første brett i single player og det var helt elendig. Det ble MYE morsomere når jeg satt og spillte sammen med en kamerat. Spillet har ganske mange dårlige elementer, som skyting og noen ganske ille bugs, men når jeg spillte sammen med en kompis, så var det ganske morsomt uansett. Den værste buggen jeg fant var vel når vi skulle klatre opp på et stort kraftverk av noe slag og stenge pipene for å overopphete den så den skulle gå i lufta, og når vi hadde stengt dem, så skjedde det INGENTING, og vi leste i objectives at vi skulle "get to the generator" som vi akkurat hadde vært oppå. Det endte med at vi løp rundt i nesten en time for å finne ut hva vi skulle gjøre, før spillet klikka og vi måtte begynne brettet på nytt. Da virka det heldigvis og det kom en ny cutscene etter at vi stengte pipene. Ble småirritert da gitt. Jeg synes spillet fortjener 3'eren i singleplayer mode. Men coop er nesten verdt en 5'er kun på grunn av at det er for få spill som har denne funksjonen, og de burde få litt credit for å ha denne muligheten, som gjør spillet mye mer morsomt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette så jo kult ut, men da blir det ikke et kjøp. Lenke til kommentar
Joarn Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den værste buggen jeg fant var vel når vi skulle klatre opp på et stort kraftverk av noe slag og stenge pipene for å overopphete den så den skulle gå i lufta, og når vi hadde stengt dem, så skjedde det INGENTING, og vi leste i objectives at vi skulle "get to the generator" som vi akkurat hadde vært oppå. Det endte med at vi løp rundt i nesten en time for å finne ut hva vi skulle gjøre, før spillet klikka og vi måtte begynne brettet på nytt. Da virka det heldigvis og det kom en ny cutscene etter at vi stengte pipene. Ble småirritert da gitt. Samme buggen hadde jeg på min gjennomspilling. Kikket på nettet etter en walkthrough og fant omsider ut at det skulle komme en cutscene på toppen av generatoren. Tok ikke så lang tid å fikse da vi lastet forrige checkpoint, sprang opp til toppen, og lot kun 1 spiller trekke i alle spakene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gledet meg faktisk en del til dette - at det flopper så totalt er ganske skuffende, for jeg trodde det ville bli bra! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Samme buggen hadde jeg på min gjennomspilling. Kikket på nettet etter en walkthrough og fant omsider ut at det skulle komme en cutscene på toppen av generatoren. Tok ikke så lang tid å fikse da vi lastet forrige checkpoint, sprang opp til toppen, og lot kun 1 spiller trekke i alle spakene Vi gjorde omtrent det samme, men vi dro i en spak, ventet på at den lille cutscenen skulle bli ferdig, dro i neste, ventet og så tok den siste, da funket det. Første gang dro vi i to samtidig, dette funket ikke. Edit: Skriveleif Endret 4. juni 2009 av Phreak^ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Bra anmeldelse, spennende å lese synd spillet var så svakt, men spillet førte hvertfall til en god anmeldelse da:) Endret 4. juni 2009 av Rulator Lenke til kommentar
Game Kid Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 eg kan ikkje si at eg er heilt enig med denne anmeldelsen, grunnen er at dette spilet har eit snev av assasins, og halo blandet i seg. I vertfall online. Man kan nemleg hoppe omkring og vere glad. Dette gjer dette til ei heilt greit spill. Men bare online. eg kan fordi om ikkje anbefalet dette spellet for meir einn ein alders gruppe rundt 9-14.... håper eg ikkje plager nokon med ein slik komentar, vell eg er ikkje ein proff i å anmelde spill. men eg må si meg enig med at designet og våpna er kjedelege:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå