TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 PS3 får et racingspill der brukerskapt innhold er i sentrum. Les hele saken Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Eg var hellig overbevist om at det var Nadeo som stod bak (Trackmania) :o Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så det på E3 igår og så syntest det så veldig morsomt ut! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har det flerspiller lokalt er det et garantert kjøp! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette kom som en av de beste nyhetene på E3 for mitt vedkommende og som for del totalt reddet Sonys relativt tamme forestilling så når dette kommer neste år en eller annen gang så er det ett garantert kjøp. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Likte konferansen deres jeg, men syntes dette var ett av høydepunktene! ELSKER LBP og spiller det fortsatt! Så ett racing spill i samme "sjanger" tas godt imot her i hus! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ÅNEI! PS3 Exclusive! Var like skuffet over Little Big Planet.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg syntes det så utrolig fett ut! Jeg har spilt mye TrackMania så dette er midt i blinken for meg! Minner også litt om Mariokart med alle våpnene og jeg er en stor Mariokart fan Lenke til kommentar
Marwlarw Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette var mitt favorittinnlegg på E3. Bare synd Valve måtte stresse med L4D2 isteden for å i det hele tatt nevne Hl2: Ep3.... whats up with that? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ser utrolig gøy ut! Blir nok et kjøp Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Garantert kjøp for meg. Ser genialt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå