TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sony demonstrerte et nytt kontrollsystem i kveld. Les hele saken Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Når jeg først så den på e3 i dag så tenkte jeg med en gang at den lignet jævelig på en dildo men det ser ut som at den er like presis som WM+ og hvorfor skal alle plutselig herme etter Nintendo? litt stykt syntes jeg. Endret 2. juni 2009 av csgutt Lenke til kommentar
janus88 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 PS3 har jo hadd motion sensing helt siden lanseringen, og siden PS3 kom ut før Wii, så er det vel heller Wii som legger seg etter PS3 Men fra spøk til revolver; ser ikke ut som noe direkte kopi av wii sitt system. PS3 ser ut til å bruke to kontrollere, en i hver hånd, mens Wii kun har en. I tillegg så er PS3-systemet langt mer brukbart siden presisjon er mye bedre. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette så helt sykt, sykt, sykt fett ut. Spesielt den combat-greia på slutten, men shurikens (?), sverd & skjold og pil og bue ;D Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 men det ser ut som at den er like presis som WM+ og hvorfor skal alle plutselig herme etter Nintendo? litt stykt syntes jeg. Det er omtrent like stygt som at Volvo begynte å lage biler, selv om de i sin tid "hermet" etter de andre bilprodusentene på den tiden. Det er helt normalt at man tar et konsept som fungerer og gjør sine egne ting med det. F.eks. wii-kontrollen har jo vist seg en suksess. Selvfølgelig vil konkurrentene forsøke å videreutvikle og forbedre det. Ellers kan man ikke sammenligne dagens Sony-kontroller med Wii-kontrolleren. Wii sin har en del flere muligheter enn tilt-greia til Sony. Uansett spennende at både Microsoft og Sony forsøker å gjøre noe nytt i forhold til kontrollsystemet, og det kan vi sannsynligvis takke Nintendo for. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Motion sensing controllers er en naturlig utvikling, og alle som anklager noen for å herme kan gå og gjemme seg! At nintendo lanserte wii har bare fått fart i utviklingen. Noen må jo være katalysator. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 + At MS hadde faktisk, tro det eller ei, en gamepad med motionsensing for ~ 10 år siden. Kunne styre motorsykkelen i lufta når man hoppet i motocross madness bl.a. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nå får vi se da, om dette påvirker salget til Wii. Om folk kjøper Wii bare på grunn av håndkontrollen vet jeg ikke, men det er det jeg tror. Jeg har lyst på både Wii og PS3, men nå vil jeg mye heller ha PS3. (Når/Hvis kontrollen kommer ut mener jeg.) Endret 3. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Greit nok Nintendo var først ute med sin motionkontroll, men den er ikke på langt nær så omfattende som dette ser ut til å bli. Utrolig kult spør du meg!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bra, bra. Selv er jeg Wii-fan og har ingen PS3, men konkurranse er alltid bra. Men siden denne virker kun på lys og ikke har en gyro (som Wii har), blir ikke den mer utsatt for forstyrrelser? Med Wii har jeg slitt litt med sollys som gjør den merkelig. Dessuten virker den jo ikke om det er noe foran sensor? Altså kompliserte bevegelser som kan gjemme lyset går ikke. Lenke til kommentar
Martin163 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette såg kult ut:) Blir nok kjøp på meg når det kjem ut Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Artig. Har alltid hatt lyst til å virkelig sloss mot fiender med mine egne hender, uten at det nødvendigvis skal medføre komisk bevegelse av armer og ben i alle retninger. Håper dette er et skritt videre mot full virtual reality gaming. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg syntes det ser utrolig bra ut, og virker mye bedre enn EyeToy greiene. Ser ut som de tar eyetoy et skritt videre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Forholdsvis komisk når personens MSN driver å dinger i bakgrunnen hele tiden og plutselig popper opp på skjermen for hele salen Endret 6. juni 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå kom Nintendo med bevegelsesensitive kontrollere lenge før MS on Sony. Har dere glemt The Powerglove? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 POWERGLOVE! Everything else is childs play. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Wow... Dette blir hvordan jeg kommer i form, stå i stua hoppe fra fiender slå dem med sverd og slikt nå snakker vi om virkelig kule spill. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det ser litt kult ut, men jeg kan ikke helt forestille meg at det blir noe annet enn en gimmick for nå. Er det bare meg som faktisk foretrekker å spille på gamlemåten? Du vet, lene seg tilbake og slappe av med litt snacks ved siden av? I PC mot konsoll diskusjoner blir ofte det å sitte avslappet i sofaen med kontrolleren i hånden nevnt som en av de største fordelene med konsoll. Hvis dette er fremtiden for konsoller, er den fordelen borte i hvert fall. Personlig vil jeg holde meg til vanlige spill som lar resten av kroppen slappe av mens tomlene gjør sitt. For nå er heldigvis slike spill normen. Kommer kontrolleren ut med noen gode spill kan det være jeg følger med strømmen og kjøper. Er sikkert morsomt et par timer. Endret 8. juni 2009 av Nether Lenke til kommentar
Marwlarw Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Men fra spøk til revolver; ser ikke ut som noe direkte kopi av wii sitt system. PS3 ser ut til å bruke to kontrollere, en i hver hånd, mens Wii kun har en. Eh.. Nintendo har 2... en nunchuck elle nunchaku eller whatever og en wiimote. 1 + 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå