TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Populært bilspill utvides til PSP, mens Gran Turismo 5 vises i ny trailer. Les hele saken Lenke til kommentar
Stream Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm, ut ifra videoen ser det ut til at WRC og Nascar blir innlemmet i GT5? Eller har de bare mixet og blandet litt fra ulike spill, og så viser de GT5-logoen til slutt? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Rally og NASCAR er med i GT5 i tillegg til den ordinære banekjøringen Uansett blir nok GT til PSP ein enormt imponerende tittel vil eg tro. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 tro om det er kun kosmetisk skade eller om de klarer å gjøre det litt mere realistisk? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har hørt at det skal være ganske bra. De måtte jo redusere antall biler som kunne kjøre på banen samtidig på grunn av det, så håper hvertfall at det blir bra Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 tro om det er kun kosmetisk skade eller om de klarer å gjøre det litt mere realistisk? De unnskylder jo utsettelsene sine med at de skal lage en ordentlig skademodell og få realisme inn i den delen også, så vi får da inderlig håpe det. Litt skeptisk til NASCAR dersom det betyr at de bare har en 10-12 biler på banen samtidig eller skrur av skademodellen i slike løp; det blir ikke helt det samme uten 40+ biler.. Kan jo godt være at de kjører med en forenklet skademodell også. De nevnte ikke noe om noen ny slippdato heller, dessverre. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er enig med deg der FF, det er ikke det samme med 42-43 biler vs 12 :/ Men har lyst på skade der også..vanskelig.. Hmm, kunne de ikke bare gjort en PS utgave slik at man kunne kjørt full pupp med 43 biler? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Æsj, da blir jeg nesten nødt til å investere i en PSP Go eller noe kun for å få spilt Gran Turismo til PSP for jeg regner med at det blir en unik utgave og ikke bare en rippet Gran Turismo 5? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg er ekstremt overrasket over at det var mulig med en slik grafikk i et spill som spilles på en så liten maskin som psp go, og som ikke har de samme hardware som de store gutta. Dette tok meg virkelig på sengen, og det kommer også om ikke lenge. Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå