MrLuni Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Eg maa ha nye bios oppdatering tror eg, fordi skjermkortet er kolosalt varmt. Blir for varmt til cpu og. ligger paa 55-61grader, kankje for mye kj;lepasta? Va ikke beskjeden med den. Hjelper det med ny bios oppdatering p[ skjermkortet? Viss d s[ kan dere gi meg linken til oppdateringen. Utstyret nedenfor. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 55-61 grader ? Du må spesifisere litt bedre enn dette hvis du forventer fornuftige svar. Er dette under load eller idle, og "hvor" leser du det av? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 det er under windows med winbond doktor. naar eg spiller kommer den opp i 63-65grader. Ka skjer om eg pr;ver uten kj;lepasta? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Synes ikke dette høres spesielt ut i disse varme sommerdager. Du har jo overklokket og dermed også skrudd opp volt`en regner jeg med. Personlig kan jeg ikke huske å ha lest noe om at en biosoppdatering kan ha innvirkning på temperaturen, men...hva vet jeg. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 ja eg tengte d kunne sommervarme som varmer cpu, men det skjermkortet som er saa varmt at det ikke gaar an aa ta paa d. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 luni sa Volcano 11 + Eit veldig kaldt kabinett 3d-01 12600poeng 16800 lave innstillinger Når det gjelder goop Men siden du har så kaldt kabinett som signaturen din sier, så burde det ikke bli så varmt til skjermkortet da, men har du klokka så blir det varmere enn vanlig. sørg for bedre kjøling på alle ribber + aktiv kjøler på gpu ram osv. Jeg anbefaler denne goopen mvh knutern_ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 f;r eg hadde det utstyret eg hadde no, sa hadde eg p41.7 aopenax4bs og samme skjermkortet. Eg hadde absolutt ingen problemer med varme da... Da alle viftene sto paa ble det orkan inne i kabinettet og naar eg opnet kom det veldig kaldt luft ut. Det er sirka 4 dager siden. No ligger cpu paa 51.50grader inne paa windows. 63-64 naar eg spiller. Skjermkortet veit eg ikke kor varmt det blir. blir for varmt til aa ta paa, i motsetning til da eg hadde p4 utstyret. Det er eneste cpu eg bruker aa klokke, og den er ikke klokket no. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 du får nok ikke lavere tem på skjermkortet om du oppgraderer biosen på hovedkortet. sett en 80mm vifte slik at den blåser på skjermkortet og sett viften på 7 volt så hører du den heller ikke. holder sikkert (egen erfaring) og hjelper stort. Men mange av de skjermkortene jeg har hatt i det siste blir fryktelig varme. (ati 8500 og 9500). så sikkert ikke unormalt. for sikkerhets skyld sjekk at viften på kortet går fint og ikke er full av dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå