fiskfisk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Nintendo håper på at flere rørleggere betyr mer moro. Les mer Endret 2. juni 2009 av fiskfisk Lenke til kommentar
Mith Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fett. Håper det blir vanskeligere enn New SMB på DS. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 .. og man trengte ikke å vente så lenge på nyheter om en oppfølger til Super Mario Galaxy. Artikkelen er oppdatert :-) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 hehe! Gode Mario nyheter, og Metroid var heller ikke galt! Men, savnet selvfølgelig den siste store... Håpet på det da han fortalte om å rekruttere nye spillere om å gjøre det lettere for å starte med spilling, men ikke gjøre det lettere for spilleren.. etter den patent greia ogslikt som det har gått rykter om, trodde jeg dette skulle lede til ett nytt zelda! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette + Metroid var høydepunktene på Nintendo sin konferanse. Gode nyheter, dog. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Zelda til DS, Metroid, alle super mario spillene og Golden Sun ble jeg glad for I`m happy, men ville gjerne se litt Zelda såklart.. jaja, Men alt dette ekstra utstyret som Nintendo spyr ut, kan de spare seg for, at det er mulig <_< Jeg forstår virkelig ikke hvordan/hvorfor folk kan kjøpe dette.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser veldig frem til alle de tre nye Mario-spillene, spesielt Super Mario Galaxy 2 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Alt i alt et mye bedre E3 enn i fjor, men allikevel hadde jeg håpet på et zelda eller DK. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det virker så lettvint av nintendo å gi ut SMG2, det er prikk likt enern. Da kommer jeg jo garantert til å like det, men alikevel lettvint av dem. Men satser på at de da bruker alle ressurser på et nytt Zelda, som enda ikke er klar for presentasjon i år. Endret 2. juni 2009 av MoonTheLoon Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Håper på nytt Zelda, gjerne med coop også. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Little Big New Super Mario Bros ? Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mario Galaxy 2 blir nok kult, men er litt skuffa over at det er ein simpel oppfølgar. NSMB derimot såg berre teit ut og vil nok ikkje bli kjøpt av meg. Såg traileren til det nye Metroid på Joystiq og det ser ganske stilig ut. Gledar meg til å sjå meir av det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde håpet på Zelda eller DK, men Mario er jaggu ikke dumt det heller Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ny Super Mario Bros for Wii så litt tungvindt og klønete ut, men mulig det føles bedre når du spiller selv Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Little Big Planet, bare... dårligere? Noen andre som er lei av at Mario blandes inn i alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå