Gå til innhold

Info om Left 4 Dead 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig gjort av Valve, dette hadde jeg ikke ventet fra dem. Føler Valve er på vei til å bli og mer lik EA som istedenfor lager få gode spill, lager de flere dårlige.

Å bruke TF2 grafikk på L4D2 er ganske tåpelig med tanke på at det gjør det mindre skumlere og det ser mer barne vennlig ut.

 

Fargen på han feite duden er grusom, jeg kan tenke meg at folk kommer til å sloss for å slippe å se ham ingame ved å velge ham som person. Og hva er tingen med at det skal være på lyse dagen, det gjør det jo jallefall mindre skumlere, nå vet jeg at det finnes skumle zombie filmer der handlingen skjer på dagen. Men så er det jo en pioneer av en zombie regissør som lager disse filmene. Hadde Valve fått George A.Romeros som forfatter bak L4d2 ville jeg sannsynligvis kjøpt det. Men som spillet ser ut nå tror jeg det blir en flopp. Og folk som gleder seg til dette spillet på grunn av en motorsag kommer til å gå lei av det innen en måned.

 

Det hadde vert bedre om det hadde blitt lansert en update/expansion for L4D, hadde gladelig betalt en hundrings eller to for noen flere baner og andre våpen.

Endret av mariber
Lenke til kommentar

Det var ikke mye nytt, og det var alt for lyst. Håper at de i det minste får med flere brett her enn i L4D1.

 

Det hadde vert bedre om det hadde blitt lansert en update/expansion for L4D, hadde gladelig betalt en hundrings eller to for noen flere baner og andre våpen.

 

Helt enig, skulle til å si det samme.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...