Joachim_F Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Her er massevis av informasjon om Left 4 Dead 2. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke så farlig at det blir vinter da... ser heftig ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Å.. Gud som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 l4d.com traileren er mye bedre. (kvalitet) forhandsbestille* Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Stekepanne ser ut som et bra våpen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Boss zombies må være den jeg gleder meg mest til <3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Spennende nyhet. Motorsag skal bli gøy. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Neeeei! Kommer jo ut UNDER ett år etter forrige spill. ValvEA-games. De kunne like greit gitt det ut som en tilleggspakke til L4D 1 Lenke til kommentar
eirikvg Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 THIS IS TOO AWESOME!! Jeg kan ikke vente Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Ser veldig bra ut, men det var temmelig annerledes fra eneren grafikkmessig..? Litt mer cartoon-aktig utseende på hovedpersonene, tildels også på zombiene. Håper dette kun gjelder traileren, det så jo ikke ut som gameplay. Blir uansett et garantert kjøp! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 AWSOME!!! Litt EA ja, men det er jo L4D! Så lenge det er god kvalitet og billig kan det komme ut hver måned for min del:) Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Gameplay fra L4D2 LINKY Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Øksa så bra ut, men ellers er jeg ikke direkte imponert. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 så jo helt likt ut jo, bare nye våpner og baner og litt bedre blod og gørr. tunga til smoker så like 2d ut som nå <.> Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Ai ai ai ai... her kjem eg nok til å synke inn ein del timer ja... xD Det ser jo rett og slett über-rått ut. Og melee! \o/ Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Sure, dette blir nok morosamt. Jeg er likevel ufattelig skuffet over at det var dette Valve skulle vise på E3. Jeg var utrolig klar for en Half-Life 2: Episode 3 trailer. Så kommer dette. Dette kunne strengt tatt blitt gitt ut som nedlastbart innhold til Left 4 Dead. Når man slenger på en 2-er forventer man mye mer enn nye våpen, nye baner og nye folk. Det må mye til for at dette skal imponere like mye som Left 4 Dead. Edit: Jeg leste artikkelen som Gamer hadde tatt info fra, og jeg er mer spent nå. Tvil er det fortsatt, men det virker bedre. Endret 2. juni 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Skuffet over Valve. L4D selger allerede bra og skulle heller vært fokuset for nye oppdateringer. Istedet velger de å melke så mye som mulig. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Tøft! Men jeg liker ikke de nye karakterene. De mangler mye av det karakteristiske særpreget de første hadde. Disse ser alt for vanlig og kjedelig ut. -_- Er det Valve som står bak dette? Det ser ikke så .. "Valve" akkurat. Virker fargerikt og .. ja, nei, jeg vet ikke. Det er noe som ikke helt stemmer helt. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 "And if we run out of bullets, maybe they gonna wish we hadn't" B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå