TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det kommer nye Lego-eventyr fra TT Games, inkludert et om den lille trollmannen. Les hele saken Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Finnes andre her i verden enn deg selv vettu Selv har jeg stor kost meg med Lego Star Wars! Men hele ideen begynner å bli oppbrukt, det er jo knapt forskjell på Lego Star Wars, Lego Star Wars II, Lego Indiana Jones, Lego Batman og nå vil sikkert ikke Lego Harry Potter tilføye stort annet enn ny omgivelser og karakterer? Lillebroren min vil nok hvert fall fryde seg! Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Noe av det aller beste med LEGO Indiana Jones var samarbeidsmodusen, der en venn/kjæreste/sønn/bestemor kunne koble seg inn når som helst i historien. Dessverre var det også irritasjonsmomenter koblet til dette. Hvis dette forbedres i oppfølgeren (og Lego Harry Potter), sammen med nye spennende miljøer, så gleder i alle fall jeg meg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå