Gå til innhold

Halo: Reach annonsert

Anbefalte innlegg

Halo: Reach ble annonsert på E3. Handlingen vil visstnok foregå før Halo:CE og baseres på boken 'Halo: The fall of Reach'. Mener jeg leste en plass at det var snakk om å kontrollere en Spartan (ikke MC).

Multiplayer beta følger med Halo 3: ODST.

bungie.net

Edit: Må si Bungie har vært flinke å holde kortene tett til brystet her. De har jo vært ganske tydelig på at de ikke ville utvikle mer Halo etter Halo 3: ODST.

Endret av rekyl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje vi får styre Kelly, en spartan venn av MC som ble fanget inne i en Sphere eller noe slikt :) Det var ihvertfall 3 spartans eller noe på Reach når covenant rævkjørte planeten, og dem ble fanget inne i en liten kule, en imaginary world lignende

^.^

Lenke til kommentar
De har jo vært ganske tydelig på at de ikke ville utvikle mer Halo etter Halo 3: ODST.

Nei, det har de ikke sagt. De har derimot sagt at de var ferdige med Halo 3 etter ODST. Legg merke til at de snakket om tittelen Halo 3 og ikke franchisen. De var ikke interessert i å fortsette å bygge på Halo 3 lengre enn de følte var nødvendig. Nå fortsetter de videre på et nytt prosjekt.

Lenke til kommentar

Da Bungie kjøpte seg ut fra Microsoft for 2 (?) år siden sa de at de ville slutte å lage Halo-spill etter Halo 3. Kanskje ikke akkurat formulert på den måten, men det var i hvert fall lett å tolke det dithen.

Dette var selvsagt planlagt slik at det skulle bli mindre spekulasjon om fremtidige Halo-titler fra Bungie. De har har hele tiden vært svært hemmelighetsfull med tanke på deres neste prosjekt, så tror nok dette kom som en overraskelse (positiv sådan) på mange, meg inkludert.

Uansett, sa jeg at jeg gleder meg voldsomt? :D

Lenke til kommentar
Da Bungie kjøpte seg ut fra Microsoft for 2 (?) år siden sa de at de ville slutte å lage Halo-spill etter Halo 3. Kanskje ikke akkurat formulert på den måten, men det var i hvert fall lett å tolke det dithen.

Tror faktisk de sa noe slik ja (på en måte som kun kunne blitt tolket som at de ikke ville lage halo spill mer). Men det er en stund siden.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I'm an inside member of the biggest italian videogames forum community (Forumeye.it), and I've some friends that followed E3-09 directly, and talked with some MS employers in the show, asking about Reach to everyone. They can't say a lot cause it's still everything top secret for now, but that's what they told to me:

-It's an FPS, and not a MMO or similar (and ok)

-It's more Multiplayer/Online oriented then previous Halo, and the SP Campaign will be something "different" to what we've seen so far with the previous games.

-The game is under development since after Halo 3, and for more time then ODST (that is developed by a small part of the team, and it was done in 1 year and an half)

-New graphic engine!

-The multiplayer will be different/new.

-It's the "next big Halo" for Bungie and Microsoft, same importance as an Halo 4

-It's everything "darker" and more serious.

-150 people are working on the Project since 2007

You can trust me or not, you can take those info like rumors or not, but I know my sources and I trust them completely, and Halo: Reach really seems to be huge like we supposed!

http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?po...stRepeater1-p=3

Well, I'll be damned. Det er akkurat det jeg ønsket å høre! 150 personer som jobber på et Halo-spill i tre år! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...