Glasskonstruksjon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Kunne ikke finne en slik tråd, så la oss samle info her. Har du/er du medlem i en norsk guild? Skriv navn på guild og server her (så kan jeg prøve å oppdatere denne posten). <Guild> - Server <Backbone> - Kazzak (Horde) <norges> - Stormscale (Horde) Endret 3. juni 2009 av Tomriel Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) <norges> på Stormscale <nordic> skandinavisk ihvertfall, samme server Endret 3. juni 2009 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Kanskje en idè skrive opp guild master også? Edit: Og Alliance/Horde Endret 2. juni 2009 av Tomriel Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Team Confusion på Nordrassil. Husker ikke om den eksisterer ennå, men jeg tror det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bratt Flaskeføring - Azjol-Nerub EU Lenke til kommentar
belbertn Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Fjord - Magtheridon EU Horde side. Leiing: Belbertn, Plural og Gimpshot nettside: http://fjord.guildomatic.com/forums/index.php Lenke til kommentar
fana91 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Guild: Death skulls Server: Neptulon EU Faktor: Alliance Rekruterer: 1 prest, 1 kriger og 2 mage Hjemme side: dskulls.guildlaunch.com Endret 29. juni 2009 av åherregud Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Får jeg lov å spørre, uten at jeg håner noen, og uten at dere flamer meg... Hva er poenget med nasjonale guilds? Vi har jo tross alt ikke norske servere, altså er det et funksjonelt og praktisk krav til å spille at man snakker og forstår engelsk. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er ganske greit å spille med andre norske, kan bli bedre kjent, møte hverandre samt snakke norsk over ventrilo. Har du hørt utlendinger snakke engelsk? Dansker høres ut som Arnold og franskmenn som de er tatt rett ut fra Allo Allo Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er jo et langstrakt land da, så det er vel ikke så mange å møte. Jeg hadde dog en langvarig kjæreste som jeg møtte i WoW Hun var en badass warlock Hmm, er mye briter og slikt på serveren min, kanskje derfor det ikke har vært noe tema. Lenke til kommentar
TheSjark Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Husker jeg spilte i helnorsk guild på Deathwing/Talnivarr back in vanilla wow times. Det var awesome, konge me trønder raid leaders på VT Lenke til kommentar
zawson Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Supah Dupah - Ravencrest EU - Alliance Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kings Of Scandinavia -Bronzebeard- Alliance Lenke til kommentar
falz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 skandinavisk guild di leva - vi har ca 90% svensker og noen nordmenn. det er kun svensker og nordmenn med. - raider 3 dager i uka + litt mer for de som vil raide 10man ulduar hardmodes - satser på hardmodes og kvalitetsraiding uten å måtte være innlogget 6 dager i uka. - rekruterer for colloseum og heroic glory of the ulduar raider - 1-2 resto druids - 1 hunter - 1 shadowpriest Hva kan vi tilby? - stabil raidmiljø (ingen som skriker til deg om du gjør en feil, men vi tolerer ikke så mange feil på progress). vi kommer heller ikke til å disbande, vi har vært gjennom mye i tbc og har en veldig stabil core team. - vennlig miljø på raids; mange av oss kjenner hverandre irl til tross for at vi kommer fra ulike steder i norge og sverige. -kvalitetsraiding; våre members måler seg med members fra de beste guilds selv om vi ikke har samme gear eller tid; det handler om hjerne og litt theorycraft. Du finner oss på : www.dilevafans.eu Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Flight of the Toyotoa - Ravencrest (alliance). Da jeg spilte med de, var de i alle fall så og si helnorske, vi hadde vel en fra Nederland og et par svensker, men det var det Må si jeg savner guildet. Lenke til kommentar
SkyMarshall_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) <Nerd Trainer> Endret 24. august 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Navn: Cataclysm (var ikke jeg som fant på navnet nei ) server: Karazhan Faction: horde Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har du hørt utlendinger snakke engelsk? Dansker høres ut som Arnold og franskmenn som de er tatt rett ut fra Allo Allo Tror du har spilt lit med feil folk jeg da for å være ærlig, jeg spilte en god del i BG9 med mange franske, danske, spanske og malayiske folk, snakket veldig godt engelsk. Samtidig er det utrolig herlig å være i en guild der ikke alt man snakker om handler om grændiss eller om en du ikke liker er gay eller teit. Har heller møtt ganske mange nordmenn på realmen jeg gamer nå, The Maelstrom, som bare ikke helt skjønne hva folkeskikk betyr. Min oppfatning av hel-norske eller hvilken som helst nasjon sin guild, er at de faller fortere enn de bygges opp. Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) <Bøgballes Orkester> EU-Emerald Dream (Alliance) 90% trøndere, og en østlending så langt! Hovedsaklig en venneguild, men vi vurderer og kanskje starte med litt casual 10mans. Endret 4. september 2009 av Alvion Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) <Catch> EU-Talnivarr, Horde. Helnorskt. Vi kunne trengt noen healers og noen dpsers fra forskjellige classes. Vi har tatt 3/5 ToC25 HC og 5/5 ToC10 HC, så du må/burde helst ha gear nok til å gjøre disse hvis du vil joine. Vi raider Onsdag, torsdag og søndag (av og til mandager også hvis vi ikke har clearet alt og har nok folk online). - Navn - Alder - Character name - Class og spec - Armory link - Endgame experience (inkluder vanilla, tbc, wotlk og pvp experience (hvis relevant)) - Hvorfor vil du joine Catch? - Er det noen i Catch som kan gå god for deg? Eventuelt er det noen venner / bekjente som kan gå god for deg? - Kontakt informasjon (Irc, msn, in game etc.). Eposten sendes til [email protected] Beklager hvis dette blir seendes ut som en rekrutteringspost, men hvis noen har interesse for å joine så tenkte jeg det kunne være greit å vite litt om hva vi ser etter. Endret 10. oktober 2009 av Bjoolz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå