Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kunne ikke finne en slik tråd, så la oss samle info her.

Har du/er du medlem i en norsk guild? Skriv navn på guild og server her (så kan jeg prøve å oppdatere denne posten).

<Guild> - Server

<Backbone> - Kazzak (Horde)

<norges> - Stormscale (Horde)

Endret av Tomriel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Får jeg lov å spørre, uten at jeg håner noen, og uten at dere flamer meg...

Hva er poenget med nasjonale guilds? Vi har jo tross alt ikke norske servere, altså er det et funksjonelt og praktisk krav til å spille at man snakker og forstår engelsk.

Lenke til kommentar

Er jo et langstrakt land da, så det er vel ikke så mange å møte. Jeg hadde dog en langvarig kjæreste som jeg møtte i WoW :p Hun var en badass warlock :)

Hmm, er mye briter og slikt på serveren min, kanskje derfor det ikke har vært noe tema.

Lenke til kommentar

skandinavisk guild di leva

- vi har ca 90% svensker og noen nordmenn. det er kun svensker og nordmenn med.

- raider 3 dager i uka + litt mer for de som vil raide 10man ulduar hardmodes

- satser på hardmodes og kvalitetsraiding uten å måtte være innlogget 6 dager i uka.

- rekruterer for colloseum og heroic glory of the ulduar raider

- 1-2 resto druids

- 1 hunter

- 1 shadowpriest

Hva kan vi tilby?

- stabil raidmiljø (ingen som skriker til deg om du gjør en feil, men vi tolerer ikke så mange feil på progress). vi kommer heller ikke til å disbande, vi har vært gjennom mye i tbc og har en veldig stabil core team.

- vennlig miljø på raids; mange av oss kjenner hverandre irl til tross for at vi kommer fra ulike steder i norge og sverige.

-kvalitetsraiding; våre members måler seg med members fra de beste guilds selv om vi ikke har samme gear eller tid; det handler om hjerne og litt theorycraft.

Du finner oss på :

www.dilevafans.eu

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har du hørt utlendinger snakke engelsk? Dansker høres ut som Arnold og franskmenn som de er tatt rett ut fra Allo Allo :p

Tror du har spilt lit med feil folk jeg da for å være ærlig, jeg spilte en god del i BG9 med mange franske, danske, spanske og malayiske folk, snakket veldig godt engelsk.

Samtidig er det utrolig herlig å være i en guild der ikke alt man snakker om handler om grændiss eller om en du ikke liker er gay eller teit.

Har heller møtt ganske mange nordmenn på realmen jeg gamer nå, The Maelstrom, som bare ikke helt skjønne hva folkeskikk betyr.

Min oppfatning av hel-norske eller hvilken som helst nasjon sin guild, er at de faller fortere enn de bygges opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

<Catch> EU-Talnivarr, Horde. Helnorskt.

Vi kunne trengt noen healers og noen dpsers fra forskjellige classes. Vi har tatt 3/5 ToC25 HC og 5/5 ToC10 HC, så du må/burde helst ha gear nok til å gjøre disse hvis du vil joine. Vi raider Onsdag, torsdag og søndag (av og til mandager også hvis vi ikke har clearet alt og har nok folk online).

- Navn

- Alder

- Character name

- Class og spec

- Armory link

- Endgame experience (inkluder vanilla, tbc, wotlk og pvp experience (hvis relevant))

- Hvorfor vil du joine Catch?

- Er det noen i Catch som kan gå god for deg? Eventuelt er det noen venner / bekjente som kan gå god for deg?

- Kontakt informasjon (Irc, msn, in game etc.).

Eposten sendes til [email protected]

Beklager hvis dette blir seendes ut som en rekrutteringspost, men hvis noen har interesse for å joine så tenkte jeg det kunne være greit å vite litt om hva vi ser etter.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...