Joachim_F Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Konami-glipp gir glimt av nye kunngjøringer. Les mer Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 phew, skulle bare mangle. hadde blitt rimelig sur hadde isje MGS spillet komt til PS3 men lurer litt på kosen det blir på PC, kan isje se for meg kontrollene passe Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) er litt skuffet at MGS har kommet på xb360, det var jo eksklusivt til ps3 jo, alltid vært det <_< Føler meg snytt, blir som mercedes skal begynne å selge BMW'er, litt teit sagt men dere skjønner poenget. Men på en annenside glad nyhet for xbox eiere som vil spille MGS da som kranic sier, gleder meg til PC versjonen , håper de gjennomfører den bra! Endret 2. juni 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel, nå er det ikke Sony som lager MGS, så blir en litt dårlig sammenligning, selv om jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MGS til pc kan bli bra. Har fortsatt ikke spilt 4'ern, så jeg savner MGS. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Final Fantasy var alltid Nintendo-exclusive. Ting forandrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå