Gå til innhold

Politi og røver-MMO i 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg liker tanken på er at man endelig får et MMO som fokuserer på ferdigheter i kamp, istedenfor hvilke items og skills du har. Foruten dette ser jo spillet bare tøft ut. At man skal kunne få tilpasse musikken i spillet virker også genialt. Jeg er ikke noe hiphop, R&B, Dance eller Electronica menneske. Jeg foretrekker god gammeldags rock og ikke minst alternativ rock. Så hvis jeg selv til en viss grad får bestemme musikken jeg vil ha i spillet er det et pluss. Mange muligheter for figurutforming er også et kriterie spillet kommer til å stå eller falle på. Hvis alle ser prikk like ut, noe de ofte gjør i MMO-er, blir det litt kjedelig. Mange muligheter for frisyrer, ansiktsutforming, ansiktshår etc blir da viktig. Ikke minst ulike former for klær. Hvis alle løper rundt i singlets og armybukser blir det fort litt dumt.

Det hadde også vært artig om man får tilpasse bilene man bruker, noe ala Need for Speed, enn om ikke i like stor grad. Ikke det at jeg er sånn superglad i overstylede biler med mer neonlys enn hele Las Vegas, men litt styling er alltid morsomt. Ellers ser jeg fram til mer info rundt spillet etterhvert som lansering nærmer seg. Jeg blir definitivt nødt til å investere i en pc innen den tid. :)

Edit: @ Thomas:

Ny EA-sjefen er visstnok mer kvalitetsbevisst enn han forrige. Det kan jo faktisk hende at det er sant. Man kan jo håpe.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Av det traileren viser, virker det veldig stilig. Selvfølgelig, det er mange fallgruver: Skal det være quester, og i så fall- hvordan skal det fungere? Drep femten rotter i kloakken virker ikke like passende her, som det gjør i andre spill.

Kan man få eget hus? Egne kjøretøy? Hva skjer hvis man dør? Er det slikt at det er "oppdrag" på egne baner, eller er alt helt åpent? Hvis man opplever det samme bankranet, bare med et annet crew hver eneste gang man kjører forbi, kan det bli en smule irriterende.

Vi får se hva det blir til. Nå ser det ihvertfall konge ut : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...