TST Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Møt Violet Summers, den første snikmorderen som dreper i nattkjole og morfinrus. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 smuud. Har sett på det spillet her en stund, er antageligvis god "value" for alle Splinter Cell-fantaster der ute med en anti-nazist i magen Trenger å duppe i pris før jeg vurderer det, pluss jeg har endå igjen å fullføre SC: Double Agent. ^^ Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det at oppdragene må gjøres uten slingringsmonn og at det er såpass langt mellom sjekkpunktene, gjorde Velvet Assassin til en frustrerende opplevelse. Spillet er en uslipt diamant, og det er veldig synd. Grafikken er fin ( ), og konseptet er bra. Mangelen på quicksave gjorde at når jeg døde og startet på samme sjekkpunkt 10-15 ganger, tok jeg ALT+F4 og /uninstall. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bildene i artikkelen syntes jeg så veldig bra ut, men gidder nok aldri å kjøpe siden det er så lite variasjon. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg er faktisk litt skuffet, hadde håpet dette spillet skulle være bedre. Ikke at jeg har prøvd det, men 6 av 10 er jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Når det ligger på rundt 200 blir det vel et kjøp tenker jeg! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Så for meg en 6/10 når jeg leste anmeldesen, og det stemte helt Kommer nok til å kjøpe det når det kommer under 200-lappen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Stemmer ganske godt med ZP sin anmeldelse. http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...Velvet-Assassin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå