Gulliksen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg ville kjøpt en Samsung SGH-V200. Ellers så kommer de jo med en P400 som er i grove trekk en V200 med roterbar skjerm. Ganske så tøff Men det er snakk om 5-6000 da Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg ville kjøpt en Samsung SGH-V200. Ellers så kommer de jo med en P400 som er i grove trekk en V200 med roterbar skjerm. Ganske så tøff Men det er snakk om 5-6000 da så vis man venter til den kommer, og ikke velger v200, betaler ca 2000 kr ekstra for en rotrende skjerm og java støtte (og 10 gram ekstra, ca 100 kr per gram, og 500 for rotrende skjerm og 500 for java støtte=2000 kr ekstra) hehe, admin kommer til å klikke, hehe. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Støtter egentlig ikke den anbefalingen (men det er et annet topic), men hvem bryr seg om 10 gram ekstra? Innen for rimlighetens grenser synes jeg vekt er ganske uvesentlig. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Støtter egentlig ikke den anbefalingen (men det er et annet topic), men hvem bryr seg om 10 gram ekstra? Innen for rimlighetens grenser synes jeg vekt er ganske uvesentlig. Bare det ikke er mer enn 105 gram kan det være AKKURAT det samme! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Var å så på en i dag. En venninne av søstra mi har en slik, og hun digger den. Den har jo ikke mms muligheter da, men har kommet en oppgradert versjon (S300M)...og den har mms hvis man har behov for det. Dette blir min nye mobil, les erfaringene som står på denne siden. Den blir anbefalt. Jeg skal kjøpe på telebutikken.no, der for jeg (med videreføring av mitt netcom abb.) telefonen for 2475,- Eneste negative med telebutikken er at en MÅ betale med visa. Jeg vil uansett anbefale samsung hvis du vil ha klapp-telefon, og de har jo flere å velge mellom, og så ser de mega bra ut. T720 syns jeg personlig er litt firkantet, men smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå