DarkScorpion Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kunne tenkt meg en mobil med "klappe" design. Men hvem burde jeg velge da? Er lei kjedelige mobiler og kunne tenke meg en ny, og da har jeg lyst til og en klapp-o-fon. Hvem burde velges? (Måtte prøve den smilyen in life) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 samsung sgh-v200, det er den er en bra klappe telefon. Billigst på Siba.(www.siba.no) anbefaler andre samsung oxo, vet ikke hvor mye du har tenkt på å bruke på mobilen, men det er nesten en klappe telefon Simens SL55 er en kul telefon. har litt dårligere specs enn v200, men jeg synes den er kulere og bedre. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Tror ikke jeg vil bruke så mye på mobil... Vil ha en klapp-o-fon med helt grei teknologi. Hvis det er på lik linje med SE T610 er det ekstremt bra, men trenger seff ikke det. Men helt grei teknologi som sagt. Og ikke over 4000,- Så mye er ikke noen mobil verdt.... Anyway liksom. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 klappe telefon på lik linje med t610, tror jeg ikke finnes ennå(tror jeg da), hehe, men v200 tror jeg koster 4300 uten.abb på siba. det er det billigste så vidt jeg vet. Den har innebygd kamera. Men vis du ikke MÅ ha klappe telefon(den er på en måte en klappe telefon, mer 7650 stil), men en med litt kul design så kan du velge simens SL55 til 3600 kr på siba. Men den har ikke kamera, og dagens mobil kamera er ikke sååå bra, så det er ikke krise vis man ikke har det, vil du ha kamera, kjøp et digital et. Men vis du vil ha det, kan du kjøpe kamera som tilleg, koster 5 eller 6 hundre kr, og den har bra oppløsning og bilt. det er de to jeg vil annbefale deg. Lykke til da. PS: vis du ikke vil ha kamera med på mobilen, så kan du velge en rekke andre samsung mobiler, blandt annet S300, s100. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 hmm... ja hvem mobiler er og anbefale uten kamera da? Liksom liker ikke simens heller etter en kjip a50 men i værste fall kan jeg jo kanskje prøve en gang til da Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Motorola t720i er en hyggelig telefon! eneste at det skulle ha hatt blåtann, og at kameraet kunne ha vert bedre. Men alt i alt en meget god telefon. -Twisty Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 klappe telefoner? eller vanlig? vis vanlig SE T610. ingen andre enn den vis vanlig, koster lite, har dødsmye. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Ikke en annen en den Motorola'n a? Den har søstra til dama mi som går i åttenden klasse og er sammen med en i gamle klassen min. Altså ser jeg på det som skam VÆRRE Lenke til kommentar
Vietboy Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hvis du skal absolut ha klapptelefon bør du kanskje sprenge grensen på 4000 litt og gi 4300 kr for samsung v200,den har innebygd kamera. du får samsung s 300 for 3700 men den er det uten kamera på, men den er mindre og finere enn v 200. eller panasonic gd87 som koster i overkant av 4000 kr som også har innebygd kamera du har også motorola t 720 som har utebygd kamera da:smile: men men lykke til med valget Lenke til kommentar
Trio Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 det er smasung v200.Men eg ville helst valgt en t610 selv om de ikke er klapp Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du har jo z600 som skal være T610 i klapp. Kan ikke garantere for at bilde er ekte. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan ikke garantere for at bilde er ekte. Jeg garanterer at bildet ikke er ekte. Her er det nok en Photoshop-pirat som har lekt seg litt ja, den ser jo skikkelig ille ut Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 haha for en spøk, ingen SE hadde blitt sluppet ut med et slikt trasig design.. -Twisty Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...c=31889&forum=2 http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...c=33179&forum=2 Har ingen formening om det er sant eller ikke, men ganske morsom lesning. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Skiller seg jo heftig fra annen SE-design, bla. den man kan se på mobilene de slipper for japanske NTT Docomo som er i klapp-design. Men det var ikke det verste jeg har sett. Likte best utsiden best da..... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Motorola t720i er en hyggelig telefon!eneste at det skulle ha hatt blåtann, og at kameraet kunne ha vert bedre. Men alt i alt en meget god telefon. -Twisty Blåtann hva der det? Det heter Bluetooth. Man kaller ikke FireWire for BrannTråd. Virker så tåpelig å fornorske slike uttrykk. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Mener å huske at det var noen nordmenn som var veldig involvert i utviklingen av Blåtann (som for øvrig er et _meget_ brukt uttrykk for tia...) Lenke til kommentar
Budull Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Korriger meg hvis jeg har feil, men jeg trodde at: Bluetooth har fått sitt navn fra Harald Blåtann. Konge av danmark for VELDIG lenge siden. Derfor er det vel ikke så veldig dumt å "fornorske" den. Ved å faktisk bruke en "korrekt" "oversettelse"? Hm.... Lenke til kommentar
Vietboy Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 han skal ha seg en mobil nå , så kommer dere med forslag over mobil som ikke eksisterer eller har kommet til norge ? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Korriger meg hvis jeg har feil, men jeg trodde at: Bluetooth har fått sitt navn fra Harald Blåtann. Konge av danmark for VELDIG lenge siden. Derfor er det vel ikke så veldig dumt å "fornorske" den. Ved å faktisk bruke en "korrekt" "oversettelse"? Hm.... Det er korrekt, men det blir likavell en fornorskning sålenge Ericsson bruker Bluetooth (de som lagde systemet), og han het ikke blåtann men blåtand. Virker bare sånn nisseland å gjøre slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå