Gå til innhold

Jeg vil ha meg mobil med "kamskjell" design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

samsung sgh-v200, det er den er en bra klappe telefon.

Billigst på Siba.(www.siba.no)

anbefaler andre samsung oxo, vet ikke hvor mye du har tenkt på å bruke på mobilen, men det er nesten en klappe telefon

Simens SL55 er en kul telefon. har litt dårligere specs enn v200, men jeg synes den er kulere og bedre.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg vil bruke så mye på mobil... Vil ha en klapp-o-fon med helt grei teknologi. Hvis det er på lik linje med SE T610 er det ekstremt bra, men trenger seff ikke det. Men helt grei teknologi som sagt. Og ikke over 4000,- Så mye er ikke noen mobil verdt.... Anyway liksom.

Lenke til kommentar

klappe telefon på lik linje med t610, tror jeg ikke finnes ennå(tror jeg da), hehe, men v200 tror jeg koster 4300 uten.abb på siba. det er det billigste så vidt jeg vet. Den har innebygd kamera.

Men vis du ikke MÅ ha klappe telefon(den er på en måte en klappe telefon, mer 7650 stil), men en med litt kul design så kan du velge simens SL55 til 3600 kr på siba. Men den har ikke kamera, og dagens mobil kamera er ikke sååå bra, så det er ikke krise vis man ikke har det, vil du ha kamera, kjøp et digital et. Men vis du vil ha det, kan du kjøpe kamera som tilleg, koster 5 eller 6 hundre kr, og den har bra oppløsning og bilt.

det er de to jeg vil annbefale deg.

Lykke til da.

PS: vis du ikke vil ha kamera med på mobilen, så kan du velge en rekke andre samsung mobiler, blandt annet S300, s100.

Lenke til kommentar

hvis du skal absolut ha klapptelefon bør du kanskje sprenge grensen på 4000 litt og gi 4300 kr for samsung v200,den har innebygd kamera. du får samsung s 300 for 3700 men den er det uten kamera på, men den er mindre og finere enn v 200.

eller panasonic gd87 som koster i overkant av 4000 kr som også har innebygd kamera

du har også motorola t 720 som har utebygd kamera da:smile:

men men lykke til med valget

Lenke til kommentar
Motorola t720i er en hyggelig telefon!

eneste at det skulle ha hatt blåtann, og at kameraet kunne ha vert bedre.

Men alt i alt en meget god telefon.

-Twisty

Blåtann hva der det? Det heter Bluetooth. Man kaller ikke FireWire for BrannTråd. Virker så tåpelig å fornorske slike uttrykk.

Lenke til kommentar

Korriger meg hvis jeg har feil, men jeg trodde at:

Bluetooth har fått sitt navn fra Harald Blåtann. Konge av danmark for VELDIG lenge siden.

Derfor er det vel ikke så veldig dumt å "fornorske" den. Ved å faktisk bruke en "korrekt" "oversettelse"?

Hm....

Lenke til kommentar
Korriger meg hvis jeg har feil, men jeg trodde at:

Bluetooth har fått sitt navn fra Harald Blåtann. Konge av danmark for VELDIG lenge siden.

Derfor er det vel ikke så veldig dumt å "fornorske" den. Ved å faktisk bruke en "korrekt" "oversettelse"?

Hm....

Det er korrekt, men det blir likavell en fornorskning sålenge Ericsson bruker Bluetooth (de som lagde systemet), og han het ikke blåtann men blåtand. Virker bare sånn nisseland å gjøre slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...