mobilen.no Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Alle" vil ha Android. Vi har lekt oss med modellen som først vil være klar for Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Jan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva, ingen tekniske spesifikasjoner? Lenke til kommentar
Gjest Howy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kommer ikke til å bruke den der, jeg blir med S60. S60 er et veldig bra system om du bare finner de rette kildene for programmer og spill. (Har funnet mange PC spill som er omprogrammert til S60.(som Liero, Warcraft og DOS) Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva, ingen tekniske spesifikasjoner? Heisann, du har selvsagt rett, det er nå lagt inn lenke til spesifikasjonene i artikkelen. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Gjest Anders Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis man først skal skrive en sammenligning med iPhone bør man ikke late som iPhone er dårligere enn den er. Apple har for lenge siden annonsert at iPhone OS 3.0 støtter MMS, AD2P osv. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis man først skal skrive en sammenligning med iPhone bør man ikke late som iPhone er dårligere enn den er. Apple har for lenge siden annonsert at iPhone OS 3.0 støtter MMS, AD2P osv. iPhone 3G er dårligere. Bør ikke late som det! Det vet jo alle! Lenke til kommentar
Gjest navn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har testet denne telefonen i snart 2 måneder! Den er mye bedre enn det som kommer frem av artikkelen, og etter min mening er den _mye_ bedre enn iPhone. Ikke på grunn av selve telefonen, men på grunn av Android! Lenke til kommentar
Gjest Øystein Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har tenkt på å kjøpe denne mobilen, og jeg lurer på om det er mulighet for å få mobil-tv på den? Jeg synes mobil-tv høres spennende ut og jeg vil gjerne ha det på min neste mobil. Lenke til kommentar
Gjest Lurius Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har prøvd denne litt, alt av internetttjenester fungerer, gmail, youtube, google maps etc etc, MEN ikke browseren...Noen forslag? Oppsettet er riktig, dobbelt og trippel sjekka. Netcom i denne forøvring Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kanskje den faktisk blir min neste telefon. Det som er sikkert er at iPhone ikke blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg