TST Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Microsoft fortalte ivrig om spillfremtiden for Xbox 360 på E3. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Godt å se en oppsummeringsartikkel. Halo-spillene gleder jeg meg enda mer til idag. Alan Wake og Forza 3 imponerte stort, og det er herlig å se Sam Fisher i såppass god form. Nå er det bare å vente på titlene! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mange spennende titler! Gleder meg spesielt til crackdown 2 og Alan Wake. Lurer bare på når de skal innse at det ikke er noe spesielt bra med Halo Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bra at dere har sydd sammen en såpass utfyllende artikkel allerede. Jeg satser på at dere kommer med nyheter fra Ubisoft sin konferanse også, så jeg kan legge meg nå. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MS fikk det til igjen ser det ut som. Gleder meg enormt til Forza 3. Alan Wake og Conviction såg også meget meget godt ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Halo spillene og splintercell er vell det jeg lengter mest etter, hvis man ser bort fra FFXIII da. Edti: Glemte L4D2. Litt overraskende at det kommer så tidlig. Ikke helt likte Valve. Endret 1. juni 2009 av Runarbs Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fantastisk. Det morsome er at jeg nylig hadde en diskusjon om kommende spill på PS3 mot kommende spill til 360. Da kom vi fram til at PS3-eiere hadde med å glede seg til dette året. Nå vil jeg si det har forandret seg. Fantastisk. Det morsome er at jeg nylig hadde en diskusjon om kommende spill på PS3 mot kommende spill til 360. Da kom vi fram til at PS3-eiere hadde med å glede seg til dette året. Nå vil jeg si det har forandret seg. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg får ikke nok av traileren til Forza 3. Egentlig ikke et spill jeg har tenkt på i det hele tatt da bilspill aldri har vært det helt store for meg, men den traileren gjorde virkelig inntrykk. At traileren er laget i den innebygde editoren gjør det jo bare enda mer fantastisk. Musikken var utrolig kult og alt så bare så lekende moro ut. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gleder meg til Halo 3:ODST høsten, og Halo: Reach neste år. Alan Wake var det deilig å se noe til, og det er ett må-ha. Jeg ble overrasket over Left 4 Dead 2. Valve pleier som regel å gi ut oppdateringer enn nye spill. Det så dog ut som settingen var en litt annen en i Left 4 Dead. De andre ikke spill nyhetene var også varmt velkomne . Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bra oppsummerings-artikkel Men som nevnt, så kunne de ha lansert en lengre trailer av Forza Får bare ikke nok av den Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Forza 3 kan bli meget, meget bra. Endelig kommer drifting som en skikkelig gren i Forza, til nå har jo det vært noe en har gjort på egen hånd i Forza. Greit om spillet beregner poeng og vinkler, så slipper man å ta det litt sånn på måfå selv. Gleder meg. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Forza, Splinter cell, Halo og Crackdown. Alt jeg kunne tørre å håpe på!! YESSS!!! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 At Crackdown 2 er på gang var den beste nyheten for min del Ser selvfølgelig også fram til Forza 3, Alam Wake og Halo spillene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser frem til Forza 3, men ble ikke imponert av trailerne.. Får veldig arcade følelse med engang, om det er tilfellet å det vil føles mer som Need for Speed enn GT: Legends osv.. Så tror jeg Gran Turismo 5 vil gi meg mye mer glede enn Forza 3. Men det skal skaffes uansett! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer Metal Gear bare til 360? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det har ikke stått noen plasser at det er eksklusivt, det hadde MS garantert nevnt et dusin ganger igår hvis det hadde. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ser frem til Forza 3, men ble ikke imponert av trailerne.. Får veldig arcade følelse med engang... Tviler vel på at utviklerne er så dumme at de legger seg på en linje med mindre realisme enn tidligere, da det er nettopp det som har vært hovedargumentet deres for å velge Forza fremfor GT-serien. Håper på kjørefølelse omtrent på linje med tidligere versjoner, men med flere og mer interessante baner (landevei, woohoo!), og flere biler. Om de klarer å unngå tabben de fleste andre gjør, med å lage en annen fysikkmotor for drifting, men faktisk velger å basere dette på samme fysikken som resten av spillet, da kan det bli rått. Og selvsagt rimelig komplisert, drifting var ikke alltid like lett i Forza 2 heller - bare utrolig gøy. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det viktigste var vel bare å få det på konsollen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Alt i alt et veldig bra E3 av Microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå