Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter all den hypen skulle bli det next big thing så endte spillet greit, ikke noe blown away.

Men kan ikke si noe om spillet da ingen av oss har det, jo piratene men dem er ikke ekte gamerere. Når 7/10 ene dukket opp da ble det ikke det spillet som skulle danke alt og alle ifølge alle som står standhaftig på 360 siden av verden :)

Lenke til kommentar

Etter all den hypen skulle bli det next big thing så endte spillet greit, ikke noe blown away.

Men kan ikke si noe om spillet da ingen av oss har det, jo piratene men dem er ikke ekte gamerere. Når 7/10 ene dukket opp da ble det ikke det spillet som skulle danke alt og alle ifølge alle som står standhaftig på 360 siden av verden :)

 

Merkelig, jeg er da ihugga 360 fan (eier dog også en PS3 slim) og har aldri hatt særlig stor tro på dette spillet. Skal lese noen reviews og se om det ikke blir kjøp, men tror det lukter brukt/billigbingen om jeg i det hele tatt kjøper det.

Lenke til kommentar

Spillet har fått god kritikk så langt, men jeg må innrømme at jeg ble overrasket over anmeldelsene. Det fikk jo glødende forhåndsomtaler over alt. Gleder meg uansett til å teste spillet. Det ser utrolig atmosfærisk ut.

 

Du skriver mye tull, Toman.

Agreed. Til å være en fyr som eier alle konsollene og kaller seg en ekte gamer så er han voldsomt opptatt av konsollkriging og å skape motsetninger mellom folk.

Lenke til kommentar

UC2 fikk ikke flere 7ere en Alan Wake da er det dere det feiler noe :)

 

Og til deg Leflus: Har jeg startet? Er jo din fanskare som har roset dette spillet til det grønne da. Jeg har ikke startet en drit, sier bare videre det jeg har hørt fra andre, er det noe galt?

Lenke til kommentar

Jeg snakket om den generelle fremtoningen din. Vi trenger ikke å gå lenger enn en side tilbake for å finne en post der du snakker om hvordan Gears of War var det forrige 360-spillet som imponerte deg. Hva har Gears of War med Alan Wake å gjøre? Det er bare en av mange poster.

 

Jeg har ikke startet en drit, sier bare videre det jeg har hørt fra andre, er det noe galt?

Folk hypet opp spillet, og det nådde ikke helt opp til forventningene. Det gir deg dog ikke rett til å hovere ovenfor en hel gruppe med spillere. Det er unødvendig, barnslig og passer ikke inn i en slik tråd.

Lenke til kommentar

Jeg snakket om den generelle fremtoningen din. Vi trenger ikke å gå lenger enn en side tilbake for å finne en post der du snakker om hvordan Gears of War var det forrige 360-spillet som imponerte deg. Hva har Gears of War med Alan Wake å gjøre? Det er bare en av mange poster.

 

Jeg har ikke startet en drit, sier bare videre det jeg har hørt fra andre, er det noe galt?

Folk hypet opp spillet, og det nådde ikke helt opp til forventningene. Det gir deg dog ikke rett til å hovere ovenfor en hel gruppe med spillere. Det er unødvendig, barnslig og passer ikke inn i en slik tråd.

 

Slik oppførsel er samme som din gjeng gjør/gjorde med Killzone 2 og UC2, begge parter like forferdelig.... Sier bare min mening angående Alan Wake og Gears 1 eller hva en spill måtte være

Lenke til kommentar

"Min gjeng"? Hvis det er nivået du legger deg på så ser jeg svært liten grunn til å diskutere mer med deg.

 

..men jeg vil alikevel gi deg to tips:

* Diskuter spillene, ikke konsollen og kundebasen.

* Negative kommentarer fra fanboys gir deg ingen rett til å slå tilbake med samme mynt. Er det rart det er krig i verden? Kom heller med motargumenter på en rasjonell og logisk måte.

Lenke til kommentar

Dette blir et kjøp for meg, men det har det vært uansett om spillet hadde fått terning 1.... tongue.gif

 

Andre som håper at Elkjøp kommer til å ha en fiiin pris på dette i super helg tilbudet dems til helga? Lov å håpe...... smile.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Det skal vi ikke se bort i fra _LarZen_. Elkjøp har hatt en del gode tilbud i det siste. :)

 

Gamestop har for øvrig et godt tilbud for tiden. Bytt inn to spill og kjøp spillet til 1kr. Nå vet jeg ikke om det er en gamestop-sjappe i nærheten av der du bor, men det er iallefall et godt alternativ. :)

 

Game kjører også en kampanje. 300kr + 1 spill. Listen over gyldige spill er dog veldig liten.

 

Husk på at man må forhåndsbestille spillene for å kjøpe dem på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...