Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det skyldes sikkert usikre PS3-fanboys, men jeg tipper at skuffede PC-gamere har stått for mesteparten av "slakten".

 

Sånt skjer uansett i hvilken som helst leir om det er 360 fanboys/PS3-fanboys/Wii-fanboys eller PC-fanboys.... Jeg er seff litt sur fordi det ikke kommer til pc da jeg skal ha den pcen soon, ville hatt det maksimale oppløsninga og grafikk possible, men jeg kan drømme da ser det ut som...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Platekompaniet her og! Totalt 299kr. Bestillte i gratis frakt uken og hade gavekort på 300kr for og gjøre undersøkelser for panel.no :p

 

Har sett de to episodene ja og elsker det!

Er jo så og si Twin peaks i ny drakt, noe som bare er bra da Twin Peaks er det beste som noen gang er laget!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Jeg skal reise bort den helgen, reister den 14 og er tilbake 18 så blir ikkje spilling på meg den helga! :/

Ventet i 5 år og treffer selvsagt den ene helga eg skal bort.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Platekompaniet her og! Totalt 299kr. Bestillte i gratis frakt uken og hade gavekort på 300kr for og gjøre undersøkelser for panel.no :p

 

Har sett de to episodene ja og elsker det!

Er jo så og si Twin peaks i ny drakt, noe som bare er bra da Twin Peaks er det beste som noen gang er laget!

 

Koster 499 nå ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...