Bebeluv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Var råtøff den limited utgaven og skal bestille den så fort som mulig for å sikre meg ett eksemplar av årets GOTY tittel. Ikke en gang et av årets? Men årets? Har du prøvd det eller noe? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Blir sånn når spillet du har venta på endelig kommer, nei jeg har ikke prøvd Alan Wake men vet att det blir kvalitet så det holder, bare ta å se på CV`en til utvikler så forstår du hvor jeg er overopphypa pga Alan Wake Lenke til kommentar
Bluesummers_InnleggNO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Skal mye til for at slår ME2 som GOTY for min del. Men er lov å bli positivt overrasket Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Noe som sikkert har blitt vist lenge men Alan Wake er konsolleksklusiv da det ikke kommer en PC versjon av spillet. Var råtøff den limited utgaven og skal bestille den så fort som mulig for å sikre meg ett eksemplar av årets GOTY tittel. Time will show sier jeg bare. Ser for meg spille pc versjonen om 6-12 måneder, og det er ikke fritt for spill å spille fram til da. Endret 13. februar 2010 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Time will show sier jeg bare. Ser for meg spille pc versjonen om 6-12 måneder, og det er ikke fritt for spill å spille fram til da. Hvor mange MS-utgitte 360-spill har dukket opp på PC siden Gears of War i 2007? Riktig. Siden Gears of War ble lansert til PC har så mange som 0 MS-utgitte 360-spill dukket opp på PC. PC-versjonen av Mass Effect ble gitt ut av EA. Det er riktignok ikke umulig at Alan Wake dukker opp på PC en gang i fremtiden, men akkurat nå peker bevisene mot det motsatte. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Spillet har fått aldersgrense T for teen av ESRB. Har de gjort det riktige her? Psykologiske thrillere kan være minst like brutale som spill som f. eks Gears of War eller Fallout 3. Kilde: IGN Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 da treffer man jo flere folk, så hvorfor ikke. Dessuten så er det vel lettere å få 18 års grense om det er mye blod og gørr, selv om spill som leker med hodet egentlig er verre.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Aha. Jeg hadde fått det for meg at teen rating er det samme som 12 års aldersgrense. Da trekker jeg tilbake kommentaren. 16 års aldersgrense høres langt mer fornuftig ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det har dukket opp mange nye previews fra Alan Wake. Det virker som om folk er fornøyde med spillet. IGN Gamespot Eurogamer 1up Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne nevne at cdon.com har lagt ut forhåndsbestilling av Limited Edition. Prisen var heller ikke så aller verst, jeg forhåndsbestilte lett http://cdon.no/spill/alan_wake_limited_edition-8500881 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Aha. Jeg hadde fått det for meg at teen rating er det samme som 12 års aldersgrense. Da trekker jeg tilbake kommentaren. 16 års aldersgrense høres langt mer fornuftig ut. Twelve-teen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne nevne at cdon.com har lagt ut forhåndsbestilling av Limited Edition. Prisen var heller ikke så aller verst, jeg forhåndsbestilte lett http://cdon.no/spill/alan_wake_limited_edition-8500881 hadde ingen forhåndsbestilt til slike vanvittige priser så hadde nok prisene vært halvert. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne nevne at cdon.com har lagt ut forhåndsbestilling av Limited Edition. Prisen var heller ikke så aller verst, jeg forhåndsbestilte lett http://cdon.no/spill/alan_wake_limited_edition-8500881 hadde ingen forhåndsbestilt til slike vanvittige priser så hadde nok prisene vært halvert. Med tanke på at cdon og gamezone skal ha 549,- for standard versjonen så synes jeg ikke 50,- ekstra for Limited Edition er så ille. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hmmm... Får ikke opp hva som er limited edition exclusive på cdon, men i følge play er det (to be confirmed) bla: # Alan Wake game # Exclusive in-game audio commentary and hints by Remedy # "The Alan Wake Files" - 144 page book that includes a short story written by Alan Wake and compiles the FBI dossiers investigating the events in Bright Falls, WA # Exclusive Audio Disc with soundtrack and score # Game Add-On Token redeemable on Xbox LIVE for the first Alan Wake add-on content pack # Exclusive Xbox Disc with special content: Alan Wake Xbox LIVE Theme and Alan Wake Avatar for Xbox LIVE Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmmm... Får ikke opp hva som er limited edition exclusive på cdon, men i følge play er det (to be confirmed) bla: # Alan Wake game # Exclusive in-game audio commentary and hints by Remedy # "The Alan Wake Files" - 144 page book that includes a short story written by Alan Wake and compiles the FBI dossiers investigating the events in Bright Falls, WA # Exclusive Audio Disc with soundtrack and score # Game Add-On Token redeemable on Xbox LIVE for the first Alan Wake add-on content pack # Exclusive Xbox Disc with special content: Alan Wake Xbox LIVE Theme and Alan Wake Avatar for Xbox LIVE Hvis det er snakk om samme Limited Edition så er det jo et røverkjøp. Flott at de legger ved soundtracket også, er så utrolig mange spill som jeg har lyst på soundtracket til men som har vært vanskelige for undertegnede å få tak i. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne nevne at cdon.com har lagt ut forhåndsbestilling av Limited Edition. Prisen var heller ikke så aller verst, jeg forhåndsbestilte lett http://cdon.no/spill/alan_wake_limited_edition-8500881 hadde ingen forhåndsbestilt til slike vanvittige priser så hadde nok prisene vært halvert. Med tanke på at cdon og gamezone skal ha 549,- for standard versjonen så synes jeg ikke 50,- ekstra for Limited Edition er så ille. nærmere releasedato vil nok elkjop ha LE for 399kr inkl frakt. Men har man penger så kjøper man vel hva man vil og hvor man vil:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne nevne at cdon.com har lagt ut forhåndsbestilling av Limited Edition. Prisen var heller ikke så aller verst, jeg forhåndsbestilte lett http://cdon.no/spill/alan_wake_limited_edition-8500881 hadde ingen forhåndsbestilt til slike vanvittige priser så hadde nok prisene vært halvert. Med tanke på at cdon og gamezone skal ha 549,- for standard versjonen så synes jeg ikke 50,- ekstra for Limited Edition er så ille. nærmere releasedato vil nok elkjop ha LE for 399kr inkl frakt. Men har man penger så kjøper man vel hva man vil og hvor man vil:) Elkjop.no skal ha samme summen. Men du vet aldri om du får spillet på release der, så beholder ordren min fra cdon.com http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360ALANWAKLT/alan-wake-limited-edition-x360 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tenkte bare jeg kunne nevne at cdon.com har lagt ut forhåndsbestilling av Limited Edition. Prisen var heller ikke så aller verst, jeg forhåndsbestilte lett http://cdon.no/spill/alan_wake_limited_edition-8500881 hadde ingen forhåndsbestilt til slike vanvittige priser så hadde nok prisene vært halvert. Med tanke på at cdon og gamezone skal ha 549,- for standard versjonen så synes jeg ikke 50,- ekstra for Limited Edition er så ille. nærmere releasedato vil nok elkjop ha LE for 399kr inkl frakt. Men har man penger så kjøper man vel hva man vil og hvor man vil:) Elkjop.no skal ha samme summen. Men du vet aldri om du får spillet på release der, så beholder ordren min fra cdon.com http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360ALANWAKLT/alan-wake-limited-edition-x360 Elkjøp er igrunn helt konge å bestille fra. Som regel skal de ha 399 ved lansering av spillet. Betaler du med kort blir det akkurat 418kr...Sweet.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ok, de har begynt med å ta seg betalt for frakt igjen. da var det kanskje bare en periode før som de tilbydde gratis levering..... og til nous4name, jeg tenkte NÆRMERE release dato, ikke nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå