Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 The Writer kommer 12 oktober og koster 560 MSP. Gleder meg til å se hva som skjer i denne siste episoden. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Godt å vite at ventetiden ikke blir særlig lang. The Signal var meget underholdende, så jeg gleder meg til å spille gjennom The Writer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Achivements har kommet her for de som er interessert. Er det så at episoden ikke vil komme før litt ut på formiddagen imorgen? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror faktisk jeg kjøper denne episoden da jeg fikk The Signal gratis og skal ha Alan Wake Limited Collector's Edition en eller annen gang i denne uka Har enda til gode å fullføre Alan Wake, glad jeg sparte det mer da jeg ser så lite spill i horisonten på maskinen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor sier du det Toman? Er jo maaaaange spill som kommer på 360`en nå i høst / vinter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Den nye episoden hadde iallefall en (relativt) oppklarende slutt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor sier du det Toman? Er jo maaaaange spill som kommer på 360`en nå i høst / vinter. Tenker på de eksklusivene jeg da , det er de jeg sikler mest etter Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har enda til gode å fullføre Alan Wake, glad jeg sparte det mer da jeg ser så lite spill i horisonten på maskinen Hvem i huleste bryr seg om at du ikke har noen anelse om hvilke spill som er på vei til Xbox 360? Det har ingenting med Alan Wake å gjøre. On-topic: The Writer er lagt til i nedlastingskøen. Jeg gleder meg virkelig til å spille gjennom sesongfinalen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Selv om jeg føler at jeg var overalt, så fant jeg bare 6/10 video games, og jeg fant heller ikke det hemmelige området. Tror uansett at jeg må spille episoden på nytt, for jeg satt og pratet med noen på slutten av episoden, så var helt i andre tanker og aner ikke hva som skjedde Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spillte nettopp gjennom nå! Synes denne var mer spennende enn den forrige. Er dette garantert den siste dlcen, eller er det bare at de ikke har annonsert noen ny? Hvis ikke blir det jo hvertfall en 2er =P Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 No more Alan Wake DLC after The Writer Lenke til kommentar
Long Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Må si at The Writer var fet, ja. Men det var utrolig irriterende å ta Achievementen som innebærer å ikke dø i det hele tatt. Plattformkontrollen drepte meg tre ganger. :C Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jaja. Da var det slutt for denne gang. The Writer var en temmelig rå avslutning på den første sesongen. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ligger på Games On Demand nå for de som måtte være interessert. Endret 19. november 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei, begynte å spille Alan Wake igjen etter en laaang pause. Kjøpte Collectors edition på forhåndsbestilling, skal det ikke være med en kode til den første DLC'en? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det skal følge med en kode ja. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fant koden, men den vil ikke laste ned, får bare feilmelding =/ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har de siste dagene spilt gjennom det jeg manglet på nightmare, er ett par sider jeg fortsatt mangler (tror ca alle er i episode 3) og The Signal på nightmare. Tok også Anderson Farm på nytt på normal for achievement, fant en manuskript side og greide achievementet på scenen. DLC'en var veldig morsom, merker en liten trend hvor DLC ofte spriter opp og prøver mer avanserte gameplayer ideer enn selve hovedspillet. Det var iallefall slik på Alan Wake og Overlord og alt i alt var det veldig fornøyelig. Gameplayet kom mer i rette på nightmare, men merket at jeg etterhvert ikke ville møte Taken. Hadde det moro, godt mulig jeg laster ned dlc nr 2 og tar en ekstra runde for å finne sidene. Termosene tror jeg like så godt jeg gir opp. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Har enda ikke funnet roen til å starte på dette spillet. Mye av grunnen er at det virker som det er så alt for mye objekter å samle inn. For meg blir det da tre gjennomspillinger. En for story, en for objekter og en for Nightmare. Ut i fra det jeg har hørt så får man stort sett juling om man går av stien for å samle objekter på nightmare. Har heller ikke særlig lyst til å bruke guide første gang jeg spiller det, så jeg håper i grunn at det faller så i smak at jeg slipper å gjespe meg gjennom tre gjennomspillnger. Endret 22. desember 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå