Creiz89 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Ja, eg ler litt av Dykk :-) Vel jeg ler av deg, som er så dust å svarer sånn. Hadde du visst hva du svarte på, hadde du visst at man fikk en "making of" video, når man løste inn koden. Alle vi som gjorde det, regnet selvfølgelig med at vi skulle få koden SENEST på release dagen, da det sto at man fikk ny kode i løpet av sommeren. Endret 28. juli 2010 av Creiz89 Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, eg ler litt av Dykk :-) Vel jeg ler av deg, som er så dust å svarer sånn. Hadde du visst hva du svarte på, hadde du visst at man fikk en "making of" video, når man løste inn koden. Alle vi som gjorde det, regnet selvfølgelig med at vi skulle få koden SENEST på release dagen, da det sto at man fikk ny kode i løpet av sommeren. Eg er dust? hehe, OK! Du gjekk berre heilt naturleg ut ifrå at "i løpet av sommaren" betyr på releasedagen? Utruleg morosamt! :-) Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Selvfølgelig gjorde jeg det! Jeg hadde aldri brukt den i utgangspunktet, hvis jeg visste det ikke var tilfelle. Den "making of" videoen må ha vært laget mange måneder i forveien, for det var ikke mye interessant der, når jeg først hadde spillet i hånda. Og ikke prøv å lek smart. Du vet jo ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Optimus Trasti er for smart til å gjør samme dumme feil som oss dummingene vettu, Creiz89 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Da var jeg ferdig med episode 7 også. Storymessig var den en liten skuffelse i forhold til de foregående episodene. Gameplaymessig var den en gledelig opptur. Jeg likte hvordan Remedy klarte å finne flere bruksområder for lommelykten. Har Remedy sagt noe om når ep. 8 vil bli gjort tilgjengelig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Forsatt TBA, men regner med at det blir før 2011. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Forhåpentligvis... Hadde vært greit om det ikke var for lenge til da Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sjekka mailen nå nettopp, og der stod det at jeg hadde fått en privat melding via Alan Wake-forumet, så jeg trodde det var noen som skule klage på et eller annet jeg hadde skrevet, men neida! Det var en hyggelig Remedy-fyr som hadde sendt meg en kode til "The Signal". Respekt til Remedy for at de gjør jobben til Microsoft altså! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Der lå den koden i innboksen min, endelig sier jeg bare Bør jeg spille denne episoden eller bør jeg vente til jeg har fullført spillet? Endret 29. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Der lå den koden i innboksen min, endelig sier jeg bare Bør jeg spille denne episoden eller bør jeg vente til jeg har fullført spillet? Vent til du er ferdig med spillet. Det er en fortsettelse av historien. Jeg følte også at vanskelighetsgraden var noe høyre enn ep 5/6, men det kan hende det var fordi jeg ikke hadde spilt Alan Wake på nesten to måneder. Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Der hadde jeg den endelig i innboksen jeg og! Fortsatt irriterende. Nå drar jeg på ferie i dag, så jeg får ikke spillt den før om en uke til. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Optimus Trasti er for smart til å gjør samme dumme feil som oss dummingene vettu, Creiz89 Hehe. Eg har riktignok aldri synest at nokon er dumme. Men heile situasjonen, samt sytinga etterpå er litt morosam. Eg har aldri forstått kvifor folk har løyst inn ein kode for ein DLC som ikkje er tilgjengeleg. Men å berre gå ut ifrå at alt ordnar seg på sekundet, etter at du sjølv har pølsa til - det blir litt feil. Siktar ikkje til deg no Amored. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Synes det er litt mer morosamt med folk som klager på at de ikke får DLCen med en gang (at de kjeder vettet av seg pga dette), når de ikke har spilt ferdig spillet enda engang og det står spesifisert at DLCen fortsetter historien til spillet. Forøvrig er ikke rundt 40kr (560ms points), så ille for en times underholding etter min mening. Endret 29. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Der fikk jeg nok en kode i mail gitt Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Men å berre gå ut ifrå at alt ordnar seg på sekundet, etter at du sjølv har pølsa til - det blir litt feil. Morsomt at du FORTSATT synes det er morsomt, når du ikke har skjønt hva det dreier seg om enda. Det er ingen som har løst inn en kode før release, og trodd at vi skulle få dlc. Vi gjorde det for å få "making of" filmen, samtidig som vi ble fortalt at vi skulle få en ny kode. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har du fått ny kode Creiz89? Om ikke, sjekk mailen din nå. Jeg fikk tidligere i dag. Har ikke testa "The Signal" enda. Skal spille gjennom spillet en gang til først. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan jeg spørre dere som har fått ny kode på mail/PM hvorfor dere har brukt deres forrige. Leste at de som allerede har brukt koden får en ny fra Microsoft. Men hvorfor har dere brukt den dere fikk med? Det sto jo at dere ikke måtte bruke den før utvidelsen ble lansert. Selv er jeg midt i min første gjennomspilling på episode 7. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan jeg spørre dere som har fått ny kode på mail/PM hvorfor dere har brukt deres forrige. Leste at de som allerede har brukt koden får en ny fra Microsoft. Men hvorfor har dere brukt den dere fikk med? Det sto jo at dere ikke måtte bruke den før utvidelsen ble lansert. Selv er jeg midt i min første gjennomspilling på episode 7. Det stod ingenting om det på DLC-kortet Jeg tenkte først at vi kanskje fikk den tidligere siden det ikke stod noen dato på kortet, og skrev inn koden. Fikk en Behind the Scenes video, så jeg klager ikke. Har ikke prøvd The Signal enda engang, så det hastet ikke å få DLC akkurat. Nå DLC-kortet er merket skikkelig så skjer slik. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som har sett denne videoen til Poets of the Fall ? Alan Wake all over it. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jepp, så den for noen månder tilbake. God musikkvideo. Dog sangen er litt klisjè, men fungerer på spillet hvertfall. Og det er omtrent bare der jeg hører den. Dette er favorittlåta mi på Alan Wake, etterfulgt av David Bowie låta på slutten av hovedspillet. Muligens en liten referanse til Blue Velvet. I tillegg så har Roy Orbinson, eller Roy hadde en god stemme. http://www.youtube.com/watch?v=zbxsmcT7GOk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå