GarethWest Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har spelt igjennom hovudspelet, og likte det veldig godt - sjølv om eg synes slutten var noko anti-klimatisk. Kjem til å laste ned DLC, og pløye gjennom denne også. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har ikke fått noen ny kode Det er best for de at jeg får den i løpet av dagen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 DLC = meeh Gratis = yeeah Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg og la inn den koden å skulle få ny, ingen kode er motatt, dette er for dårlig... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ny kode? Skal neste dlc være gratis og? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Den koden som fulgte med i Alan Wake med The Signal har jeg brukt opp for 2 uker siden , vet ikke hvorfor trodde jeg ville få The Signal, med det stod at du vil få ny kode via email, dette så jeg på en film som kom med når jeg la inn koden på 360en... Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Klokka er nå snart 6 på kvelden, og jeg har fortsatt ikke fått noen kode. Dette er dårlig av microsoft! Hadde jeg visst at jeg hadde fått dlcen en dag før (hvis jeg faktiskt får koden snart, men det er jo ikke sikkert) hvis jeg hadde droppa den skittne videoen, hadde jeg ventet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Tror vi får den i morgen. Kan leve med det Sånn som skjer når man er for utålmodig. Vi har oss selv å takke. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen som vet hvor stor DLC pakka er? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen som vet hvor stor DLC pakka er? 381.39 MB Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Suverent da har jeg jo plass Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 4/6 i papp og 10/10 klokker her xP Var underholdende nok selv om det gav litt lite mening og virket litt meningsløst i forhold til de andre kapitlene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Enig med deg Gormers. Men kan nesten ikke finne meg i at du fant alle klokkene mens jeg mangler 3. Får starte opp igjen episoden for å se etter de andre da Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fullførte nettopp spillet, brukte ikke mange dagene - vanskelig å legge fra seg. Fikk noen støkk de første gangene men etter det ble det litt for ensformig. Been there done that de siste 3-4 timene Har for tiden en vanlig arcade uten ekstra minne så får desverre ikke med meg DLC. Anbefaler likevel spillet, ser frem til en eventuell etterfølger. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Episoden er lastet ned, men den ble satt på vent takket være Limbo. Jeg satser på å spille gjennom den i morgen. Det skal bli kos å vende ta kontroll over Alan Wake igjen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Enda ikke fått emailen fra Microsoft med en ny kode til Alan Wake Vil ikke betale 560MS points for en DLC som er ca 1 time lang, det hadde blitt en dyr spilltime det Endret 28. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har ikke fått min enda jeg heller. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Skal ein ikkje bruke koden som ligg i coveret då? Står jo skrevet at du ikkje skal nytte denne koden FØR dlc er sluppe. Gjer du det, må du vente på ny kode, og har berre deg sjølv å takka. Ja, eg ler litt av Dykk :-) Endret 28. juli 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Skal ein ikkje bruke koden som ligg i coveret då? Står jo skrevet at du ikkje skal nytte denne koden FØR dlc er sluppe. Gjer du det, må du vente på ny kode, og har berre deg sjølv å takka. Ja, eg ler litt av Dykk :-) Nei, det står ingenting om det på DLC-kortet. Det står: "Do not discard. Game add-on content. Alan Wake. Connect to Xbox Live this summer to continue the Alan Wake story. Use the code on the back of this card to download the first Game Add-on content." Det kan fort mistolkes. Anyhoo, fikk mail av Microsoft/Xbox.com nå: "... Såvidt vi vet, så skulle Remedy begynne å sende ut kodene i dag." Altså 28.07. Og det er helt greit for min del. MEN, Remedy sier at det er Microsoft som tar seg av det å sende ut nye koder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå