Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!

Anbefalte innlegg

Da var eg ferdig og konklusjonen min er at dette spillet var latterlig kjedelig.

Har du noen begrunnelser som kan være med på å skape debatt eller bare flamebait?

27 juli ja...da er jeg jo opptatt med Starcraft 2! Får laste ned og ha det i bakhodet :p

Ja, men tror det meste er nevnt her allerede. Gameplayet går ut på å skyte seg fra A til B, og det er i grunn stort sett det. Når du først møter på noen hindringer, feks du må finne en nøkkel e.l., så tar det deg ca 0.1 sekund å løse det problemet. Og når det er dag så gjør du enda mindre, eller da gjør du faktisk ingen verdens ting når eg tenker meg om. Så spillet var ganske meningsløst for min del.:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Gleder meg virkelig til The Signal, gratis pluss achievements så ikke så aller værst. 9/10 for DLC er jo også gangske bra. DLC-achievementene ser heller ikke så vanskelig ut, så ikke ut som du trengte å spille nightmare på noen av dem.

Driver å spiller Alan Wake litt for tiden, driver å samler collectibles og samtidig spiller på nightmare.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Venter selv på The Signal, er greit å få noe gratis, er så lei å betale for 1 til 2 timers DLC asså....

Har kun kommet til kapittel 3 i Alan Wake, må spare det spillet siden neste spillet som blir kjøpt til maskina er kansje Halo Reach :)

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med DLC`et.

Likte DLC`et. Var liksom bare en episode, ikke noe endelig slutt såklart. Den hadde også en cliffhanger, slik som tv-episoder har og vi er kjent med fra hovedspillet i Alan Wake. Omtrent 60-70% av en normal episode i lengden på DLC`et. Kommer uansett til å kjøpe "The Writer" også, som er neste DLC på trappen i høst. Barry var noe av det beste med DLC`et.

Klarte å samle alle "vennene" i papp, men mangler fremdeles en alarm klokke. Håper på en guide snart, fordi jeg gidder ikke å lete igjennom episoden etter den ene alarmklokka.

Lenke til kommentar

Du må ha en kode for å laste ned den som er gratis. Koden skal ha fulgt med hvis du kjøpte spillet nytt. Om det kun er LE eller om det gleder vanlig versjon også vet jeg ikke. Om du ikke har kode må du kjøpe episoden for 560 poeng. Begge versjonene skal være like.

Har akkurat spillt ferdig episoden. Må si at jeg likte de andre episodene bedre. Var for lite å utforske, kun en vei å gå og enda mer linært enn de andre episodene. Og fiender som respawner hele tiden hindrer utforskingen. Fikk 5/6 av de papp-folkene og 7/10 alarmklokker. Orker ikke begynne på nytt for å lete etter dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...