henrikr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Håper de som er ferdig med spillet kan ta seg en tur innom http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=14090 Og diskutere slutten osv. Fantastisk spill. Begynte i 2000 tida, og etter hver episode så ble det alltid sånn, "ok en til da" Bare to ting å nedsette på spillet er at mot slutten begynner det å bli litt mye repetering, og noen ganger blir kameravinkelen litt awkward. Men super stemning og herlig historie gjør det negative til filleting Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Da har jeg sitti i endel timer og kosa meg, det her var bare jævlig bra! Måten dem har laget spillet som en tv serie er ikke annet en genialt og gir ny mening til spill med DLC og episode basert innhold...genialt Remedy! Resten av utviklere...se og lær hvordan det skal gjøres! Ang grafikk så skulle jeg ønske det var i 720p og det sliter med endel om ikke ganske mye screen tear til tider...men når det er sagt så er dette et av tidenes vakreste konsoll spill. Remedy har gjort en sinnsyk jobb her slik, atmosfæren er til å ta og føle på. En KLAR kandidat til GOTY! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Tja, kanskje starten til Lost. Syns den serien gikk rett i dass etter en stund. Syns dog det har en ufattelig god stemning og absolutt alt virker utrolig gjennomført. Blir vel nightmare når jeg har greid hard. Nettopp gjennom kapittel 5 på hard, ikke møtt så alt for mye motstand, men det har vært gøy og spennende Vil ikke si skummelt, men utrolig stemningsfult og med en fantastisk driv og dypde i fortelling. Elsker måten sidene er vevd inn i fortellingen. PS: merket en merkelig ting. I starten sier han at han ikke har skutt utenfor en skytebane, men senere sier han at han aldri har holdt en pistol før. Og i kapittel 6, når man ser seg selv på tv, så sier de at han nettopp har lansert en ny bok og Alan sier til Alice at de skal ta en ferie når touren er ferdig, men tidligere sier Alan at det var 2 år siden han hadde skrevet ett eneste ord? Endret 15. mai 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Til Ghaudan: Ser ikke problemet. Når vi får tilbakeblikk når han har hangover, så er ikke touren ferdig, og det tok tydeligvis lang tid før ferien ble realisert. Det står jo til og med når vi går tilbake i tid "New York, 2 years before/earlier" Også greit at achievments er veldig lette, fikk 700 (41/50) på første playtrough Endret 15. mai 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Skikkelig dilemma her nå, om jeg spiller på dagen kan jeg bruke anlegget, men på kvelden må jeg nøye meg med headsett, hva er best? Jeg sitter å spiller på en 52" LEDTV, og det ser på ingen måter veldig bra, men det funker. Uncharted 2 ser bedre ut, for å sammenligne med et annet spill. Men jeg må si jeg digger den måten spillet er lagt opp, altså, som en tvserie! Genialt! Rart ingen har tenkt på det før. Også klarer selvfølgelig Remedy å "revolusjonere" slowmotion igjen. Det hele blir så helvettes rått når det kommer på den måten det gjør. Elsk! Man skal ikke slakte spillet for noe det ikke prøver å være, det vil si lineært. For det er det! Har kommet til episode tre eller fire trur jeg, og det er mest creepy når man faktisk går uten å møte noen, for da veit man ikke hvor de dukker opp. Når de kommer så blir det altfor mye actionpreget, men om man går samtidig tom for skudd, så er det faen meg hjerte i halsen og den faste metoden min for å overleve til nærmeste lyktestolpe eller ammo, nemlig spurt-snu-lys i trynet-spurt-snu-lys i trynet, for disse gutta løper faen meg fortere enn deg nesten. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Fikk endelig Limited Collectors Edition i posten nå Da slapp jeg å sende en sint mail til CDON og posten Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Tja, kanskje starten til Lost. Syns den serien gikk rett i dass etter en stund. Haha gikk i dass jada. Du ser vel på Paradise Hotel og du. Lost har virkelig ikke gått i dass etter starten. Hadde en elendig sesong 2, men har gått oppover etter det. Du er nok en av de som avsluttet enten på grunn av dårlig hukommelse eller lite tolmodighet. Lost bruker cliffahngere(avsluttninger på episoder) og plot twists veldig godt, slik vi ser i Alan Wake. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Fornøyd det lille jeg fikk teste igår, merket at dette er det flotteste spillet på 360, endelig noe som gikk over Gears 1, ja jeg vet ikke det kan sammenlignes men jeg gjorde det for det. Var ganske så creepy, endelig et slikt spill er ute og endelig et spill som ikke fokuserer mer på multiplayerdelen, dette spillet er som å hoppe tilbake til gamledagene da jeg spilte bare singelplayerspill Kan være dette overgår Mass Effect 2 både gameplay, grafikk og historien, det vil tiden vise Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Selvfølgelig kom det ingenting fra absoluttspill.no idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visste jeg bare skulle bestillt fra eljøp allikevell... Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Selvfølgelig kom det ingenting fra absoluttspill.no idag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visste jeg bare skulle bestillt fra eljøp allikevell... Veldig synd Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Flotters. Ingen hentelapp i dag heller. Får se det fra den lyse siden (harr!) og tenke at det blir litt mer tid til eksamenlesing. Skulle gjerne tatt meg noen timer i dag og i morgen, though. Menmen. Nok av annet som må spilles! Lever spillet opp til forventningene deres? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Ja spillet har levert meg det jeg forventa egentlig, og damn det er så creepy å gå i skogene :D, du vet aldri hva som venter bak en hytte for eks Endret 15. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 For en som ikke forventer stort er dette veldig spennende nyheter! Skal begynne i kveld. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 For en gangs skyld er det et spill som lykkes i å få spilleren til å føle seg innestengt og omringet i andre omgivelser enn i trange korridorer. Skogen har aldri vært så spennende og atmosfærisk i et spill før! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Ja enig i det der Snurreleif Skogen er faktisk et fælt sted som det er i Alan Wake The woods is your enemy Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hadde skyhøye forventninger og sa for en tid tilbake att dette spillet er GOTY og etter å ha spilt det så har den meningen ikke akkuratt forandret seg men blitt ytligere forsterket og jeg ser ingen spill som kan kaste Alan Wake av pinnen selv om det kanskje ikke akkuratt har den feiteste grafikken men resten sitter som en hånd i en handske og det att spillet er episodebasert gjør det hele mere episk. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er kommet langt inn i episode 2 nå og spillet lever høyere enn forventingene mine og en klar og sterk kandidat til GotY 2010 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg hadde svært lave/få forventninger, har syns hele Alan Wake saken har vært en stor balong varm luft, men når jeg fikk vite at elkjøp hadde CE for 400 og jeg hadde vesentlig mer enn jeg trengte på konto og slo til. Skuffet? Nei. Det er ikke en survival horror, men den setter en veldig dyster stemning som virkelig suger deg inn. Alt virker veldig gjennomført og polert, til tross for mye skog får du aldri følelsen av copy paste. Omgivelsene er, som gamer.no poengeterte, veldig gjennomført. Ofte når man går inn i ett hus i ett spill merker man det. Visse ting mangler, alt er generelt veldig sterilt. I Alan Wake er alt som, tja, som det skal være? Stemning og driv i historien er fantastisk, selv har jeg det fenomenet at jeg vil spillet skal bli ferdig tidlig når det har en bra story. Ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg har utrolig lyst å se slutten. Alan Wake skuffer ikke og holder seg til regelen som selv blir satt av Alan i manuskriptet i spillet. Det er rett og slett ett veldig gjennomført spill som for min del tar noe av det beste thriller/paranormale serier har å by på og gir meg det i spillformat. Endret 15. mai 2010 av AltF4 Fjernet off-topic. Lenke til kommentar
proffloff Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Spilte gjennom første episode på Hard fra ca. klokken 02.00 til 03:45, og jeg tok meg nokså god tid. Men måtte nå på jobb i dag klokken 10, så får vel ta det episodevis dag for dag, få det til å vare lengst mulig Alan Wake er min skyvepølse B) EDIT: Og ja, det er fantastisk! Mitt tips: Spill med høy lyd i et mørkt rom! Får frysninger og litt noia når Alan løper langs de smale stiene med the taken i helene Endret 15. mai 2010 av proffloff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå