Fi5kuS Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Selvfølgelig leverer elkjøp presis denne gangen og absoluttspill ikke... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg har ikke fått fra Elkjøp i dag, men det er mye mulig grunnet et noe tregt lokalt postkontor. Satser på en hentelapp i postkassen i morgen. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Vart helt overrasket over at jeg fikk min LE fra Elkjøp nå nettopp. Fikk ikke noe melding om at det var sendt eller noe, så trudde ikke de hadde sendt det engang. Skikkelig kult at de faktisk har en ekte bok oppi. Leste første siden, og den virker sykt bra! Må lese den når jeg legger meg Endret 14. mai 2010 av Ladon Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 siste spm om vanskelighetsgrad. Kan man justere vanskelighetsgrad underveis, eller er man låst til det valget man gjør ? Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har også fått min LE utgave fra elkjøp i dag. Fikk boksen til halv pris(full pris VAR 589,-) etter å ha nærmest forlangt å få det siden mine 4 foregående kjøp kom i hus fra 5 dager til 2 uker etter release. Så denne gang er jeg godt fornøyd med elkjøp Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg får mitt eksemplar i kveld en eller annen gang, må spille noe annet en bare Gears 1 hele tiden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk min samleversjon nå! Veldig fin pakke, men litt rart at de ikke har lagt spillet i originalcoveret men heller i et litt stygt vanlig DVD-omslag. Greide forøvrig å klikke meg inn på feil tråd og leste slutten. Snakk om å drite på draget. Lenke til kommentar
proffloff Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Skal plukket det opp rett etter jobb! Bare typisk at jeg har fullbooket helg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Elkjøp leverte jaggu til rett tid! Beste tilbudet og samtidig få det på release = priceless! (399 egentlig, men details schmetails!) Edit: har allerede funnet en klar Stephen King henvisning (foruten den første veldig tydelige). Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den hyggelige mannen på ferga heter Pat Maine, King er fra Maine og Maine blir alltid nevnt i historiene hans Endret 14. mai 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk LE idag jeg også. Utrolig lekkert. At alt dette bare kostet 399,- er egentlig helt utrolig å tenke på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Rent innholdsmessig er det lite ved denne samlerutgaven jeg føler egentlig er noe sånn "wow", men den tjener billige poeng på å være utformet som en bok, selv om det er lett å se at det er en stor pappbeholder på nært hold. Gleder meg til å begynne å spille, tror det skjer i løpet av de nærmeste minuttene! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk LE idag også, spilte til jeg kom til ett lite stykke ut, skulle skru på en generator og ble angrepet. Prøvde febrisk å slutte med generatoren, men ble hakket ihjel istedefor. Tok meg direkte en pause for slike ting går meg faktisk avsindig på nervene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Tror faktisk jeg skal være litt tøff og starte på hard på dette. Vanligvis starter jeg på medium, men dette spillet skal tross alt vare hele helgen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Startet på hard selv, kun greid episode 1 så langt og har ikke vært spesielt vanskelig. Men syns det føles bedre når fiendene er direkte skumle pga vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ja jeg merker jeg skulle ha startet på hard jeg også, men jeg kommer nok definitivt å spille dette på nytt så snart jeg er ferdig. Soundtracket i LE er forresten utrolig stilig og stemningsfullt, godt jobbet av Remedy! Rent innholdsmessig er det lite ved denne samlerutgaven jeg føler egentlig er noe sånn "wow", Spektakuler er den vel ikke, men den inneholder ganske mye for pengene synes jeg Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Nå må jeg ta en pause til imorgen. Jeg er redd. Vanvittig stemningsfullt! Begynner å synge Ole Brum-sanger når det tar av på det værste, for å roe nervene. Endret 14. mai 2010 av Alvion Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Synes faktisk det har vært litt småvanskelig. Ivertfall når det kommer 3-4 stk mot deg samtidig og en må først lyse på dem før du kan drepe dem. I tillegg går ofte batteriet på lommelykten ut så du må putte inn ett nytt, og en må også lade pistolen. Og i tillegg til det er de faktisk ganske kjappe, de tar deg ofte igjen hvis du prøver å stikke av. Men er bare fint med en utfordring, varigheten på spillet blir lengre, og det hele blir bare enda mer hektisk. Ferdig med episode 1 nå, tar en eller to til imorgen. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Åååå... koffor har ikkje eg fått min fra Elkjøp ennå?!?! Hadde jo passa perfekt idag... men den som venter på noe godt.. Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Fullførte akkurat første episode på hardt nivå, det tok rundt en og en halvtime - å da utforsket jeg endel, fant kaffekanner, manuskripter og ekstra utstyr + hørte på tv / radio sendinger. Jeg skal ikke røpe noe fra story/handlingen, men må bare si at så langt er Alan Wake veldig spennende! Spiller på en 37tommers HD TV, har HDMI kabel og kjører spillet i 1080p m/50hz, og det ser rett og slett nydelig ut:) Det gikk fort å komme seg inn i det å kombinere lommelykt og våpenbruk med lading osv, jeg opplevde litt problemer med å håndtere flere takens om gangen - i starten, men fikk ganske fort god glid på det. Synes egentlig ikke at hardt nivå var så hardt, iallefall ikke sammenlignet med andre spill da jeg er vandt til at hardt nivå - er virkelig hardt(dårlig tilgang på våpen/ammo, fiender med usaklig mye liv osv - noe som ikke var tilfelle her, men det er vell egentlig litt positivt, er ufattelig kjedelig å gå tom for ammo i kritiske situasjoner eller at en fiende tåler umenneskelig mye). Er glad for at spenningen bygger seg opp mens man spiller, og at det ikke er alt for mye av "hoppende" skremsel(litt er ok, alt for mye er et stort nei!). Ser frem til episode to Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Herlig herlig, endelig et spill for oss som verdsetter godt produserte tv-serier som Lost og bøkene til Stephen King. Alan Wake er som barnet til Twin Peaks, med to federe som er Lost og Stephen King`s bøker. Kjempegøy å få spørsmål fra amerikanere som ikke får spillet før til uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå