Malactica Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette spillet får meg til å få lyst til å flytte inn i en låve hmm jeg får akkurat motsatt feeling jeg har lyst til å flytte inn i en veldig belyst storby sånn at jeg slipper mørket Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nja, men i storbyen finner man ikke [sensurert] hengende i taket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Og den sangen til rulleteksten da! Fantastisk Lenke til kommentar
baltie Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Spillet har release i morra, att Gamestop i Trondheim ikke får det i morra betyr ikke att spillet er utsatt men er nok bare en av innkjøpsjefene der som har bæsja på leggen. Eller att de rett og slett har solgt ut første shipment av spillet og sier av den grunn att spillet er utsatt. Eller at de roter. Jeg satset på at de hadde fått det likevel, og joda, det hadde de, så nå er jeg lykkelig eier av spillet. Fikk derimot vite idag at Red Dead Redemption var forsinket en uke. Mulig det egentlig var det han mente. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 La merke til det på Cdon i går att datoen for RDR var blitt pushet til den 28 noe som kan tyde på att det er flyttet men godt att du har fått spillet da. Selv venter jeg på att posten skal komme. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Da har jeg mottatt spillet fra Elkjøp 31t og 26m til jeg kan spille... Dette må forresten være tidenes feteste innpakning og LE Endret 14. mai 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 La merke til det på Cdon i går att datoen for RDR var blitt pushet til den 28 noe som kan tyde på att det er flyttet men godt att du har fått spillet da. Selv venter jeg på att posten skal komme. RDR er pushet til den 28. på Elkjøp og Gamezone også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Veldig Off-Topic: Ifølge GZ Hauk her på forumet er RDR bekreftet til 21.05 igjen. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk LE fra elkjop i dag jeg oxo...nå mangler jeg bare en 360! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk min LE fra Elkjøp idag også, meget kul innpakning og veldig fornøyd med Elkjøp som fikk levert akkurat når dem skulle! Nå skal jeg bare vente til mørket kommer krypende og boltre meg fast i sofaen...mohaaa! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 får ikke spilt noe i helgen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Klarte ikke å vente helt til mørkets fremtreden men måtte bare testen om jeg fikk den chilli feeling av thrillerspill og det satt som en hånd i en tett handske men nå skal resten spares til kvelden og natta. GLEDER MEG Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Da har jeg vært på gamestop og hentet min limited edition . Var med mye rart må jeg si. Kul innpakning! Gleder meg til spillet er ferdig installert på Xboxen . Noen som vet hva som er på bonusdisken foressten? Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Da var min LE fra elkjøp ankommet! Gleder meg til ikveld/natt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Oi, overraskende at Elkjøp faktisk leverer på release, i følge mange så pleier de å rote veldig med release spill. Jeg fikk Heavy Rain en dag senere bare, dog. Uansett, Alan Wake er et knallspill! Jeg ble på en måte litt skuffet, med tanke på at jeg forventet veldig mye, fra et spill som har blitt utviklet veeeeldig lenge. Men det er jo et bra spill, med god atmosfære, grei grafikk, litt slapp fysikk, men god lyd. Synd det ikke ble PS3 eksklusivt for PS3en kjører HDMI lyd mye bedre enn 360. Men alt i alt, et gjennomført spill, fra utviklere som kan sakene sine, Bare synd det kom så seint, og derfor føles det litt utdatert på noen områder. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Mye snacks på bonusdisken Trailere fra 2005-2010 Documentaries Concept Art & Screenshot 2 360 Temaer Gamerpics Osv Tror dette må være den meste omfattende bonusdisken jeg har vært borti i tillegg til den rå CE utg av hele spillet. Mitt GOTY har kommet Endret 14. mai 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Faen at jeg har lovet meg selv å spille ferdig aliens vs predators først.. eneste måten å bli ferdig med mine "ikke toppspill".. Men over til saken, hvordan er vanskelighetsgraden? Er det bare jekke den opp til hardeste vanskelighetsgrad, eller er normal vanskelig nok ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg liker å starte spill på det letteste, og i dette tilfellet var det normal. Og det ble litt for lett etter min mening. Trur du skal klare deg fint på en vanskeligere grad. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Tør ikke lese noe i frykt for spoilere, men har noen fått spillet fra Elkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå