Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har ikke fått noen leveringsbekreftelse fra elkjop.no, men når jeg logger inn står det som "sendt". Så da satser jeg på at det faktisk er sendt. Du var heldig der Snurreleif, ser ut som at du får beholde kopien din da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Spørs fortsatt om Postmann Pat er i rute det, eller om Miss er hos veterinæren og blir sterilisert. Så vidt jeg ser det er kvitteringen beviset på at spillet er sendt i og med at det ligger ved et angreskjema, som man jo skal få når produktet enten er sendt eller motatt så vidt jeg vet. Jeg har dog ingen egen side på elkjop.no så jeg kan ikke stadfeste 110% at spillet er sendt. Endret 11. mai 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Sist når jeg fikk spillet er sendt gikk det 14 dager ekstra og det var med Halo ODST og 1 uke ekstra med Forza 3, så derfor denne gangen så bestilte jeg på GameStop Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Antar at du mener dager etter release? Men hvis Elkjøp sendte det ut når de skulle og det fortsatt tok 14 dager er det vel i bunn og grunn Postens feil? Endret 11. mai 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jo sant nok Snurreleif, men det er surt uansett da Jepp det var 14 dager etter release med ODST Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hørt noe rykter om at spillet selges på Lefdal nå. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kommer LE-versjonen som Lefdal/elkjøp selger til å koste 400,- også i butikk? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg sendte mail til PK og avbestilte der, jeg. Får kjøpe spillet i butikk på fredag og selge det videre når jeg mottar spillet fra Elkjøp. "Alan Wake Collector's Edition Bundle: Prima Official Game Guide" ble sendt i dag da Fra play.com.... Edit: Der fikk jeg mail fra Elkjøp Hehe, bestillte den boken selv fra play.com. Må ha allt som er av Alan Wake stuff Endret 11. mai 2010 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk mail fra elkjop.no tidligere idag.. stod ingenting om at det var sendt.. men angreskjema var med!? Men om de har sendt idag bør det være meg i hende i morra.. posten bruker da aldri mer enn en dag eller to hit til Stavanger! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Føler egentlig ingen behov for å få Alan Wake på dagen, koser meg med Twin Peaks om dagen + det blir flatfylla med jobben på fredagen...og kanskje ett koselig besøk i helgen....så om alt går etter planen er det lite rom for spiling Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kommer LE-versjonen som Lefdal/elkjøp selger til å koste 400,- også i butikk? Noen som vet? Neppe. Firehundrekronerstilbudet på elkjop.no i helga var kun et helgetilbud den helga. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kommer LE-versjonen som Lefdal/elkjøp selger til å koste 400,- også i butikk? Noen som vet? Neppe. Firehundrekronerstilbudet på elkjop.no i helga var kun et helgetilbud den helga. Koster fortsatt 400,- hos både lefdals og elkjøps hjemmesider. Jeg burde vel egentlig slå til selv om jeg ikke skulle ha det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Antar at du mener dager etter release? Men hvis Elkjøp sendte det ut når de skulle og det fortsatt tok 14 dager er det vel i bunn og grunn Postens feil? Jeg har også trodd det tidligere, men når de gang på gang presterer å levere flere uker etter "riktig" dato velger jeg å tro at det er hos dem problemet ligger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kommer LE-versjonen som Lefdal/elkjøp selger til å koste 400,- også i butikk? Noen som vet? Neppe. Firehundrekronerstilbudet på elkjop.no i helga var kun et helgetilbud den helga. Koster fortsatt 400,- hos både lefdals og elkjøps hjemmesider. Jeg burde vel egentlig slå til selv om jeg ikke skulle ha det. Ja da tok jeg feil da! Hadde ikke tenkt å kjøpe dette før jeg fant det billig selv, men en samleversjon til 400 er jo billig nok i min bok. (600,- for Far Cry 2 også videre.) Dette spillet er nok bra nok til å forsvare et kjøp uansett tror jeg, selv om man selvfølgelig vil få varierende grader av tilfredshet ut av det avhengig av hvem man spør. Jeg forventer meg fint lite annet enn herlig stemning for eksempel. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Da blei det bestillt, har en svakhet for samlerutgaver Må si det er ganske flott at elkjøp\lefdal som regel har knalltilbud på stor-spill. 400 kroner for et helt nytt spill er billig uansett, og i tilegg får vi samlerutgavene tl den prisen. Kudos til elkjøp\lefdal! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har også fått mail fra Elkjøp, så da er det vel bare ca en uke til jeg har det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Antar at du mener dager etter release? Men hvis Elkjøp sendte det ut når de skulle og det fortsatt tok 14 dager er det vel i bunn og grunn Postens feil? Jeg har også trodd det tidligere, men når de gang på gang presterer å levere flere uker etter "riktig" dato velger jeg å tro at det er hos dem problemet ligger. Sant nok det, men da er det rart hvis "kvitteringen" vi får er sende-seddelen. Iallefall, nouse4name så visst på profilen at statusen var "sendt", og da får man jo bare velge å tro på at den er Postens ansvar akkurat nå. men det er surt uansett da DÈT, stemmer. Endret 11. mai 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fått en stor pakke i posten som er til meg! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Platekompaniet? Håper virkelig min og kommer i dag, hadde vert fantastisk! *30 min igjenn av jobbdagen* Endret 12. mai 2010 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg bestilte fra Platekompaniet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå