Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs fortsatt om Postmann Pat er i rute det, eller om Miss er hos veterinæren og blir sterilisert.

Så vidt jeg ser det er kvitteringen beviset på at spillet er sendt i og med at det ligger ved et angreskjema, som man jo skal få når produktet enten er sendt eller motatt så vidt jeg vet.

Jeg har dog ingen egen side på elkjop.no så jeg kan ikke stadfeste 110% at spillet er sendt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Jeg sendte mail til PK og avbestilte der, jeg. Får kjøpe spillet i butikk på fredag og selge det videre når jeg mottar spillet fra Elkjøp.

"Alan Wake Collector's Edition Bundle: Prima Official Game Guide" ble sendt i dag da :) Fra play.com....

Edit: Der fikk jeg mail fra Elkjøp :)

Hehe, bestillte den boken selv fra play.com. Må ha allt som er av Alan Wake stuff :p

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Kommer LE-versjonen som Lefdal/elkjøp selger til å koste 400,- også i butikk? Noen som vet?

Neppe. Firehundrekronerstilbudet på elkjop.no i helga var kun et helgetilbud den helga.

Koster fortsatt 400,- hos både lefdals og elkjøps hjemmesider. Jeg burde vel egentlig slå til selv om jeg ikke skulle ha det.

Lenke til kommentar

Antar at du mener dager etter release?

Men hvis Elkjøp sendte det ut når de skulle og det fortsatt tok 14 dager er det vel i bunn og grunn Postens feil?

Jeg har også trodd det tidligere, men når de gang på gang presterer å levere flere uker etter "riktig" dato velger jeg å tro at det er hos dem problemet ligger.

Lenke til kommentar

Kommer LE-versjonen som Lefdal/elkjøp selger til å koste 400,- også i butikk? Noen som vet?

Neppe. Firehundrekronerstilbudet på elkjop.no i helga var kun et helgetilbud den helga.

Koster fortsatt 400,- hos både lefdals og elkjøps hjemmesider. Jeg burde vel egentlig slå til selv om jeg ikke skulle ha det.

Ja da tok jeg feil da! Hadde ikke tenkt å kjøpe dette før jeg fant det billig selv, men en samleversjon til 400 er jo billig nok i min bok. (600,- for Far Cry 2 også videre.)

Dette spillet er nok bra nok til å forsvare et kjøp uansett tror jeg, selv om man selvfølgelig vil få varierende grader av tilfredshet ut av det avhengig av hvem man spør. Jeg forventer meg fint lite annet enn herlig stemning for eksempel.

Lenke til kommentar

Da blei det bestillt, har en svakhet for samlerutgaver :whistle:

Må si det er ganske flott at elkjøp\lefdal som regel har knalltilbud på stor-spill. 400 kroner for et helt nytt spill er billig uansett, og i tilegg får vi samlerutgavene tl den prisen. Kudos til elkjøp\lefdal!

Lenke til kommentar

Antar at du mener dager etter release?

Men hvis Elkjøp sendte det ut når de skulle og det fortsatt tok 14 dager er det vel i bunn og grunn Postens feil?

Jeg har også trodd det tidligere, men når de gang på gang presterer å levere flere uker etter "riktig" dato velger jeg å tro at det er hos dem problemet ligger.

Sant nok det, men da er det rart hvis "kvitteringen" vi får er sende-seddelen.

Iallefall, nouse4name så visst på profilen at statusen var "sendt", og da får man jo bare velge å tro på at den er Postens ansvar akkurat nå.

men det er surt uansett da

DÈT, stemmer.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Platekompaniet? Håper virkelig min og kommer i dag, hadde vert fantastisk!

*30 min igjenn av jobbdagen*

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...