Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toman, du framstår ganske uspiselig og viser agendaen din veldig tydelig i måten du poster på. Tørr jeg spørre hvorfor du er i microsoft delen når det eneste du vil er å skape konflikt, rakke ned på andre og ilegge oss meninger andre personer har?

 

Tviler på du hadde likt det særlig om vi skulle puttet alt PS3 fanboysene har sagt i kjeften din, for du hadde fått latterligjøring og harsselering i hver eneste post.

Lenke til kommentar

Et vidunderlig spill som jeg virkelig sitter å koser meg med nå. Er i kapittel 3, og jeg kan virkelig si at dette er noe av det mest spennende jeg har spilt på lenge.

 

Historien er også helt rå, i mine øyne et av årets beste spill til nå. Anbefaler til alle som liker action blanda med spenning på høyt nivå :whistle:

Lenke til kommentar

Et vidunderlig spill som jeg virkelig sitter å koser meg med nå. Er i kapittel 3, og jeg kan virkelig si at dette er noe av det mest spennende jeg har spilt på lenge.

 

Historien er også helt rå, i mine øyne et av årets beste spill til nå. Anbefaler til alle som liker action blanda med spenning på høyt nivå :whistle:

 

Hvordan fikk du tak i spillet så tidlig? Importvare? :huh:

Lenke til kommentar

Et vidunderlig spill som jeg virkelig sitter å koser meg med nå. Er i kapittel 3, og jeg kan virkelig si at dette er noe av det mest spennende jeg har spilt på lenge.

 

Historien er også helt rå, i mine øyne et av årets beste spill til nå. Anbefaler til alle som liker action blanda med spenning på høyt nivå :whistle:

 

Hvordan fikk du tak i spillet så tidlig? Importvare? :huh:

Anmelder spill selv ;)

Lenke til kommentar

Gamer skrev vel på Twitter at anmelderkopien deres hadde blitt forsinket. Hvor forsinket aner jeg ikke, men jeg tror da de ville postet den i dag om de kunne.

Tipper de har fått det, fordi Microsoft sendte ut til de fleste på fredag. Jeg fikk det idag, men jeg bor i Bodø så de bør ha det før meg ;)

Lenke til kommentar

Giant Bomb har anmeldelsen sin ute nå. 4 av 5 stjerner. Er også en quick look i samme artikkelen.

 

Alan Wake is on the whole a propulsive, thrilling, and downright spooky action game from start to finish, quite unlike anything else on the market in visual style and storytelling format. It might take Remedy forever and a day to get from one game to the next, but Alan Wake proves once again their toil is well worth the wait.
Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Anmeldelser so far:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Planetxbox360 - 9.2/10

 

Gametrailers - 86/100

 

Eurogamer - 7/10

 

IGN - 9/10

 

Giant Bomb - 4/5

 

Xbox360a - 92/100

 

Spillmagasinet - 4/6

 

Official Xbox Magazine UK - 8/10

 

Også en femmer i dagbladet http://www.dagbladet.no/2010/05/05/kultur/spill/xbox_360/alan_wake/11578894/

 

 

Edit: Og 5 fra spill.no http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=559

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Bra jeg ikke har betalt fullpris for spillet hadde angret noe forferdelig, betalte kun 217kr så griner akkurat ikke :). Sikkert verd disse småpengene....

 

Det sier jo litt om personligheten din når du går fra å være veldig entusiastisk om spillet, til å bli skikkelig skeptisk bare på grunn av 1-2 7/10 anmeldelser som ikke en gang kommer fra særlig anerkjent hold.

Lenke til kommentar

Bra jeg ikke har betalt fullpris for spillet hadde angret noe forferdelig, betalte kun 217kr så griner akkurat ikke :). Sikkert verd disse småpengene....

 

Det sier jo litt om personligheten din når du går fra å være veldig entusiastisk om spillet, til å bli skikkelig skeptisk bare på grunn av 1-2 7/10 anmeldelser som ikke en gang kommer fra særlig anerkjent hold.

 

Må si meg enig.

 

Du bør prøve spillet før du avskriver det helt Toman. Bare for å ta et eksempel, så fikk Killzone 2 6/10 på gamer.no og noen andre litt svake karakterer andre nettsteder. Men du prøvde det og elsket det. Kanskje det samme vil skje med Alan Wake?

Lenke til kommentar

så quicklooken til giantbomb og det fikk meg til å kjøpe en 360 igjen, helt betatt av det spillet

 

 

og toman, som andre nevner, blir litt uspiselig, trodde du var gammel nok til å heve det over sånne ting. men du er den du er. beklagvis

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg lenge til dette spillet, og selv om jeg ikke bryr meg så mye om de gameplaymessige svakhetene noen anmelder påpeker er det desto mer skuffende å høre at historien er heller uroginal.

 

Jeg er såklart fortsatt positiv til spillet, men jeg liker ikke når noe går så tett opp til inspiasjonsskildene som det både ser og høres ut som om ALan Wake gjør. Og dette er ikke bare noe jeg har lest, men også noe jeg selv har fått følelsen av ved å se på videoklipp fra spillet, samt denne live action miniserien. Det er litt for påfallende likt Twin peaks bl.a..

Lenke til kommentar

Jeg har ingen inngående kunnskaper om Twin Peaks, så den sammenligningen vil gå meg hus forbi når jeg kjøper dette spillet. Har fått en litt større interesse for dette nå i dag, og det virker ganske stilig med de sidene man finner spredt rundt om kring som forteller historien og hva som faktisk skjer i spillet.

 

Eneste jeg stusset på er de mange produktplasseringene som er i spillet, og særlig batteripakkene stakk seg skikkelig ut i den Giant bomb quick looken. Samtidig er jeg ikke den som bryr seg mest om slikt, så det går vel bra det også.

 

Men lommelyktkjeglen ser fortsatt ut som sverdet til Travis Touchdown.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...