SkinnyT Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Forhåndsbestilte nettopp. Slik jeg har forstått det så får man ikke noe fysisk kopi av spillet før alle episodene har blitt gitt ut. De må lastes ned fra telltalegames.com.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm, synes karakterene så veldig rare ut. Så ikke ut som Guybrush han karen der ihvertfall. Bra de har med originale voice actors da ihvertfall! Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har tro på at dette blir morro, på tross av at Telltale produserer det. Jeg har de fleste titlene fra Telltale, og liker dem godt nok. Problemet deres er at grafikkmotoren deres bare ser marginalt bedre ut enn Playstation 2, i tillegg til at karakterene har et lite fint Telltale-preg over seg. Psychonauts fra 2005 ser bedre ut enn alt Telltale har gitt ut i nyere tid. Jeg synes Monkey Island-serien fortjener bedre enn 5 episoder på en slapp grafikkmotor fra folk som ikke skaper serier selv. Alt de produserer er på lisens. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det finnes guder:D Gleder meg virkelig til å se hva de får til... Det feteste hadde hvert gameplay alla 1 uke spilletid med problemsovling i klassisk 8 bit grafikk though:P Lenke til kommentar
mynock Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Her skal det forhåndsbestilles, ja. Snakker om fin utgang på pinsen. Utseende på karakterane er alltid eit tema i overgang fra 2d til 3d-motor. Det var det samme fraå3'eren til 4'eren. Har inntrykk av at "alle" har Monkey Island 3 som sin favoritt og i alle fall sitt faste holdepunkt for korleis Guybrush og resten av gjengen skal sjå ut. Det gir utvilsom utfordringar. Klippa eg har sett så langt lovar relativt godt, syns eg. Guybrush, Elaine og vodoodama såg bra ut. LeChuck stussa eg meir på, men det funker. Karen som fekk ein rett høgre av Guybrush bar, som Ogrim fryktar, preg av Tell Tales grafikkmotor som innimellom gjer at ein ønsker seg litt meir. Men det er Monkey Island! Frå fleire av folka som har jobba med dei tidlegare spela. Trur ikkje vi kunne fått dette levert av betre egna spelstudio. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Regner med alle har sett videoen av remaken til MI1 på LucasArts sine websider? Synes det var en meget smakfull måte å gjøre det på. I tillegg kan man ved et knappetrykk bytte mellom ny grafikk og gammel grafikk Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Aaaah, det finnes en apegud! Kan ikke vente på dette her!!! Tiårets spillnyhet! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 JAAAA!!! Nå er det bare å håpe og be om at de ikke fucker det opp og ødelegger alt. Ut i fra videoen så ser det bra ut! Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 JAAAAAAAAAAAAAA! Eg gret nesten... Håpar det blir bra, for nummer 4 var ein skuffelse... Kom an kara, dette blir bra! Look! A three headed monkey! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 utløser Guybrush en epidemi som truer med å gjøre alle mennesker i Karibien til tanketomme zombiemonstre. Er det ikke LeChuck som gjør dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 utløser Guybrush en epidemi som truer med å gjøre alle mennesker i Karibien til tanketomme zombiemonstre. Er det ikke LeChuck som gjør dette? Nei, les avsnittet (og neste setning) en gang til :-) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Oh joy! Dette blir konge! Elsker de gamle MI spillene, håper de klare å holde samme standard på de nye. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan ikke si annet at når jeg leste nyheten på e-posten i morges så fikk jeg noen tårer! *fact* Dette har jeg ventet på og tror Telltale vil klare en god jobb. Krysse fingra på at dette klarer å måle seg med de gamle klassikerene, men TT gjør nok en bra nok jobb til å få dette til å bli gøy! Allerede forhåndsbestillt! Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Idag er jeg en lykkelig ung mann! Jeg satt med gråten i halsen da jeg leste dette! Endelig! ENDELIG, mine venner! Alle de som sa dette aldri kom til å skje. Duke Nuken, Halo, Zelda...glem det! Guybrush er her Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Skal spilles. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_henv/ht...bbelt-comeback/ Hvis den ikke allerede har blitt postet før. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 hehe. endelig. ventet lenge på dette. Håper denne utgaven blir bedre enn de dårligere 3D versjonene som kom etter de klassiske 2D spilla Lenke til kommentar
Forked Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Allerede forhåndsbestilt til madammen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om der er eit spel du kan selge til meg nesten berre på namnet, må det vere eit nytt "Monkey Island". Når eg i tillegg har trua på Telltale, er der ingen tvil, dette blir førehandsbestilling. Kryssar fingrane for at vi får mykje av den gamle stemninga, humoren, og den flotte musikken til Michael Land. Videoen ser (og høyrast) i alle fall lovande ut. Kay Lenke til kommentar
Handro Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.6681860 Intervju med Guybrush-skaperen Dave Grossman i Telltale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå