TST Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En av tidenes mest populære eventyrspillserier får oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Holy tits! I mean it! HOLY TITS! Nå håper jeg bare de får noen andre enn sam and max gutta til å skrive manuset. For de er LITE morosamme. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette er bare utrulig! Knuser hele Ms sin tamme presser for meg ihvertfall. Både remake og nye Mi spill, amazing. Dritflott at en kan velge bort den ikke helt supre nye arten på remaken og. Og så gamle stemmene tilbake, gleder meg sinnsykt til disse spillene i sommer. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Herre min hatt!!!!! Beste nyheten sidan ostehøvelen blei oppfunnen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, dette må jo bare bli bra Lenke til kommentar
Mith Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) for de som ikke har sett den. Endret 1. juni 2009 av Mith Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Beste nyheten på 2 timer (Da jeg fikk vite om Alan Wake ) Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Æ glær mæ. Både til originalen i ny innpakning samt Telltale Games sitt episodebaserte konsept! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 $34.95?! Skjønner hva folka hos Telltale valgte på slutten av TSoMI... Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 O Lykke! Jeg kjenner varmen spre seg gjennom kroppen! ENDELIG! Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke ofte jeg forhåndsbestiller, men denne gangen har jeg sett meg nødt til å gjøre et unntak. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde byttet alle nye E3 spill som kommer mot denne nyheten..jeg tuller ikke engang! Dette er spill med sjel! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har ikke ord. Vet vi om det nye spillet kun kan kjøpes fra TellTales webshop, eller vil det bli tilgjengelig i andre (nett)butikker? Liker å samle spillkjøpene mine på nett på få butikker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vil tippe det kommer på steam slik som Sam & Max. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hmmm.... Steam. Liker ikke de så godt. Dritdårlig kundeservice. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er ikke min favoritt heller etter at prisen steg drastisk der. Ellers har vi jo gamersgate, men vet ikke om det vil komme der da. Men forhåpentligvis kommer det på disc når alle 5 episodene er utgitt. Den skal isåfall jeg ha meg i samlingen Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Leste litt på Telltales side. Man får en DVD med bonusmateriale om man bestiller fra dem før den syvende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Njaa.. skeptisk. Syns Telltales Sam & Max var temmelig middelmådig i forhold til originalen. Stor fallhøyde på denne tittelen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det koster visst $34.95. Såvidt jeg vet så blir det ca 220,- Norske kroner + frakt. Så da blir det vel gebyr å greier, kan bli litt dyrt da. Edit: psilocybe, ja det er veldig stor fallhøyde, men jeg tror det blir bra. Elsker de nye Sam & Max, genial humor. Satt ofte å lo høyt da jeg spillte det Endret 1. juni 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå