TST Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Streamingtjenesten for film- og TV-programmer utvides til Norge. Les hele saken Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det høres jo helt perfekt ut å streame filmer i 1080p rett til Xboxen. Jeg kan nærmest ikke tenke meg en mer praktisk måte å se film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette blir så bra så, bare det blir et bredt utvalg av filmer. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fett, men lurer på hvor mye det kommer til å koste.. eller hvor rask linje en bør ha. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette er utrolig gode nyheter for oss! Har ventet på dette helt siden.. Var det 2006 statene fikk videostreaming? På tide ihvertfall! Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja da venter vi bare på Hulu også! Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Blir spennende å prøve. Lurer, som andre, på hvilke linje en bør ha for å streame 1080p. Må nok uansett prøves når det kommer. Gleder meg! Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja det e virkelig påtide....irriterte meg grønn her tidligere i år når jeg helt plutselig fikk amerikansk dashboard på xboxen, sånn automatisk, og jeg tenkte "digg, endelig netflix i norge å"... men neida, når jeg var registrert på xboxen så fikk jeg selfølgelig ikke fullført registreringen på nettsiden til netflix, hehe.... så detta er knallgode nyheter! Dasboardet skifta til det vanlige norske igjen like etterpå registreringen..merkelig og irriterende Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fantastisk! Last.fm blir sikkert fett, selv om jeg gjerne skulle sett et samarbeid med spotify! Tenk så genialt å streame spillelistene dine mens man spiller et chill-spill ala Skate 2 eller noe sånt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 greit timing.... Da netflix ikke fungerer for meg lenger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Endelig/på tide/ventet lenge. Uansett er det flott å se at vi endelig får filmer og serier i HD her i norden også. Mitt behov for en Blu-Ray spiller blir stadig mindre og mindre, sett utenom de to filmene jeg vant her på Gamer.no. Med instant streaming av HD via Xboxen tror jeg at jeg kan leve en god stund til uten Blu-Ray. Kommer selvfølgelig an på pris osv da. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skeptisk... hvor i gamer.no's kilde står Norge spesefikt nevnt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Additionally, Microsoft announced it will more than double the number of markets where Xbox LIVE offers its TV shows and movies, growing from eight to 18, by adding Austria, Netherlands, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Australia, New Zealand, Switzerland, and Belgium. Xbox LIVE members in every market will have access to instant on 1080p streaming HD video. http://www.xbox.com/en-US/community/events/e3/1080p.htm Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette høres bra ut! En av de beste nyhetene på årets MS e3-konferanse. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Endelig/på tide/ventet lenge. Uansett er det flott å se at vi endelig får filmer og serier i HD her i norden også. Mitt behov for en Blu-Ray spiller blir stadig mindre og mindre, sett utenom de to filmene jeg vant her på Gamer.no. Med instant streaming av HD via Xboxen tror jeg at jeg kan leve en god stund til uten Blu-Ray. Kommer selvfølgelig an på pris osv da. Jeg har lenge sagt at jeg tror Blu-Ray er et format døende format, noe ala det Mini-Disc var allerede da det kom. Det vil leve litt lengre, grunnet Sonys storsatsning mtp. Playstation, men jeg tror streaming av film blir veien å gå. Endret 1. juni 2009 av Håvard Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Med tanke på hva slags gjennombrudd tjenester som Spotify nå har vil jeg tro du har helt rett. Streaming i stadig bedre og bedre kvalitet blir hele tiden lettere og billigere enn fysiske filmcovere. Når det kommer til spill vil jeg gjerne ha dem i hylla, men når det kommer til film er det greit å kunne emkelt streame dem. Det åpner for en mye mer variert filmhverdag. Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvordan fungerer dette tilbudet? Betaler man for å se en episode eller en film eller er det gratis eller hva? Lurer også på om "Retail games on demand" tilbudet kommer til Norge, det hadde vært supert Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Herlig tilbud, blir glad når de inkluderer Norge =) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Alt med ett eneste knappetrykk, ingen disker, null nedlasting og ingen forsinkelser Her nøkkel ordene ligger.......Om det blir mulig med 1080p og 5.1 er Blu-ray strengt talt unødvendig, joda, blir høyere bitrate og bedre lyd, men ser nok lite forskjell i praksis for folk flest I hylla/skapet bare fortsetter jeg å fylle opp med billig dvd'er........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå