Gå til innhold

Crackdown 2

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faens irriterende av Platekompaniet. Stikker ned på Gamestop, og sender heller spillet i retur til Platekompaniet den dagen jeg får det.

Det er ikke nødvendigvis platekompaniet sin feil. Er sommer nå, og alt går treigere har jeg merket. Det tok over en uke fra elkjop.no sendte Singularity til jeg mottok det. Vanligvis får jeg pakker fra elkjop.no etter 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Si ifra hvis du mulighet for å hjelpe meg i 10minutter for en achievement, og en orb jeg trenger hjelpe i å hente(blir drittlei nå!!!) i kveld.

EDIT: Trenger ikke hjelp til denne orb`en, men kan ta en annen helikopter releatert cheevo da.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Crackdown 2 var mye bedre når det kom til å samle på orbs, hjalp meg og nå har jeg alle. Du får dem her i tillegg opp på radaren når du er i nærheten hvis du trykker opp på D-paden. Gangske nice funksjon.

Sånne funksjoner gjør hvertfall collectible-achievements levelige! :D Ser at den allerede har lavere TA-score enn den tilsvarende i det første spillet.

Har lyst på spillet, men har ikke spilt mer enn litt random free roam i eneren...anbefalt å skaffe meg det før jeg kjøper toeren?

Lenke til kommentar

synes crack down2 var en grei oppfølger mot de første .... spille funka litt mere story haddde vært litt på plass

for bossene i enern var litt spicy <_<

men etter slutten så kommer nok en crackdown3 :rolleyes:

mye morro for pengene dette 4player coop er sjelden dumt......

xSAMCOx på live...

Lenke til kommentar

Idiotisk AI, både på fiendar og "sivile". Grenade og rocket launchers spam så det holder, spesielt på Tactical locations, ofte så mykje at du ikkje får gjort noko før du ligger der daud. "Berserker" freaks er også stas å treffe på. Resultatet blir ofte mykje det same som med launchers, du får ikkje gjort noko som helst. I alle fall blir du hemma nok til at beacon tar kvelden.

Totalt random om agenten vil gripe ein kant eller ikkje. Vel og merke om du ikkje treffer ein av dei utallige kantane som stikker ut på eit hus. Då tar han tydeligvis på seg vottar og klarar ikkje å gripe ein einaste kant på veg ned... At det faktisk er begrensa kva side av ein bygning ein må klatre opp er også heilt idiotisk. "Nei, du kan ikkje gripe tak i den ENORME kanten på det store vinduet, du skal jo klatre opp ein annan veg!" Open world, my ass!

Så har du sivile som tydeligvis er ninjas in disguise. Agenten kan fint pælme ein tjue tonns Battle bus frå ei bru, men springer du i ein sivil er det rett før agenten tipper over. Han brukar då sjølvsagt fleire sekund på å komme seg etter den voldsomme påkjenninga! (Ja, eg veit eg kan halde inne B for å berre springe rett fram, men det går sjølvsagt negativt utover strength skill.)

Vegane i Pacific City er tydeligvis også primært for fotgjengarar, bilar skal halde seg vekke. Det er faen meg umulig å køyre nokon plass utan 20-30 road kills. Tutar du hoppar jo idiotane heller foran bilen din enn vekk i frå den. Peace Keepers har også lov til å køyre deg ned, fortau eller ikkje. Men nåde deg om du finner på å gjere det same mot dei!

Og så har du den forbanna "kommentatoren" som skal gjenta abso-faen-meg-lutt alt tusenvis av gongar. Ja, eg er langt i frå Tactical location eg prøver å ta, men det er fordi fiendane er langt vekke din idiot! Sorry, peace keeperen stod limt inn til ein anna fiende og eg traff han også. Ja da, dei får heller skyte på meg. Det gjer dei tilfeldig uansett. Ja da, eg har lært leksa mi no. Nei, eg skal ikkje gjere det igjen. "That orb is no good to you unless you're in a vehicle, agent!". Takk, EG VEIT DET! Peace keepers syter stort sett berre over deg, same greia om og om igjen...

Auto aim er også fullstendig ubrukelig. For all del, sikt deg inn på den gass-sylinderen langt baki der så eg tar livet av fjorten sivile i staden for 50 freaks som står foran meg. Sikt deg for all del inn på nærmaste sivile eller peace keeper etter at eg har headshotta han idioten med grenade launcher. Det går fint! Og gud forby om det skulle vore mogleg å bytte auto aim target! Det ville jo gjort funksjonen brukande og det går ikkje!

Ingen zoom på map, det trengst jo ikkje. Scrolling er best! Ingen custom waypoints/map markers, trengst ikkje! Sortering av achievements slik at ein slepp å scrolle forbi ALLE ein allereie har gjort? Tull og tøys, trengst ikkje!

Og vise tida du faktisk har på deg før du får DNF på races? Nei, nei, det er mykje meir givande å plutselig få failed rett før ein kjem i mål.

Agenten har forøvrig ikkje lært seg det ekstremt uvanlege fenomenet "å lukke ei bildør". Åpne klarar han overraskande nok, men å lukke den kan vere ein prøvelse. Då er det betre å køyre med døra åpen for å sjå kor mange sivile og peace keepers ein klarar å meie ned!

/Rant

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Jeg er.. "Overrasket" enig med deg i mye du sier her ;) Jeg pleier som regel å like de spillene jeg kjøper. Men dette er helt greit.

Spillet i seg selv er en god underholdning å gjør jobben. Men det er mye her som kan gjøre deg frustert når du har sittet en time eller to.

Som i mye / alt du sier her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...