Gå til innhold

Crackdown 2


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det her var så veldig bra jeg, demo timeren stressa meg veldig så skal prøve det Vir linket over og teste det lenger. Synes det så utrolig dårlig ut og lyden som kom av maskingeværet fikk meg nesten til å le her slik...

 

Selve verdenen var mørk og kjedelig og det hele virket som et spill laget for endel år tilbake...men look's aint everything så skal teste det mere...men så langt not impresed at all.

 

Takk Vir for linken om time glitchen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

VGNett har kommet med en anmeldelse, og gav det terningkast 3.

 

Jeg må bare påpeke en litt småteit ting.

Etter en haug med «Grand Theft Auto»-spill og en bråte kloner, føltes «Crackdown» som en befrielse. Som å riste av seg tøylene og herje fritt.

 

Derfor må «Cracdown 2» sies å være ganske skuffende. Ruffian Games har tatt imot stafettpinnen fra Realtime Worlds med slapp og uinspirert hånd, og mer eller mindre laget det samme spillet én gang til.

 

Om det første spillet var så fantastisk bra, så hvorfor er det en dårlig ting at det er det samme spillet som er blitt "laget på ny"? :whistle:

 

Jeg spilte ikke det første, så jeg står over dette.

Lenke til kommentar

Tviler på at du får det da, de sender alltid ut bekreftelse på at de har levert spill til "postkassa".

 

Fikk leveringsbekreftelse i går(torsdag) klokka 12 på dagen fra PK, så håper at jeg får det i dag. Enda bedre er at jeg har noe å underholdne meg med istede for helvetes Red Dead i helga, siden jeg er syk blitt.

Lenke til kommentar

Jævelig bra, jeg har fått det i dag. Så har mamma klart å rote bort nøkklen til postkassa etter i går, så jeg må vente til hu kommer hjem. Savner å bo hjemmefra, da slapp jeg sånne ting. <_<

 

Men nice at det er par cheevos som popper opp når jeg tar i spillet. Tror jeg fiksa 4-5 i demoen. Bare å legg til GT`en min hvis noen vil co-op`e :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...