husgutt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 nå fikk jeg lyst til å spille okami her Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 IGN har hatt et nytt intervju med Ruffian Games. Vi fikk ikke vite så mye mer enn vi visste fra før, men James Cope bekreftet i det minste at det vil komme en demo før Crackdown 2 blir lansert. Link Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Alltid greit med demoer, men er rimelig sikker på kjøp her uansett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Likte demoen til Crackdown(1) veldig godt, og ga meg et innblikk i spillet jeg kjøpte. For min del var det egentlig bare "some random game with HALO 3 MULTIPlAYER BETA" som endte opp som en av de mest elskede titlene i mitt bibliotek. Good times. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Husker jeg var syk og hjemme fra jobben. Skikkelig i ørska satt jeg på en Pizza og Crackdown. For en uke, jeg ble helt betatt av spillet <3 elsk! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Crackdown 2 ser ut til å ha blitt utsatt til den andre halvdelen av 2010. Spillet kommer med all sannsynlighet til å dukke opp på årets E3-messe. Dermed vil spillet trolig bli lansert tidligst i løpet av juli. Heldigvis fikk vi også en god nyhet. Ifølge Peter Connelly har MGS tenkt å vise frem en ny funksjon i Crackdown 2 på E3-messa. Det spekuleres i at spillet kommer til å ha integrasjon med youtube. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): This week Peter Molyneux gave a keynote speech at the gaming forum at the Jameson Dublin International Film Festival. Along with him though executive producer at Microsoft Game Studio Peter Connelly came to talk, mostly about Crackdown 2. While the game has little or nothing to do with cinematic gameplay he did talk about the trailers that were created so far and capturing Crackdown's essence within it. He also gave a few hints, probably accidentally but it did seem to give a clearer picture to when the game will be released. Unfortunately when he was talking about the game he gave a few indications that it's been delayed until the fall. During one of Major Nelson's podcasts in January they were talking about how Microsoft are releasing an exclusive every month for the first half of the year. In it they mentioned games like Mass Effect 2, Splinter Cell: Conviction, Alan Wake and of course Crackdown 2. Peter unfortunately said during his keynote that there is a secret announcement regarding Crackdown 2 that will be unveiled at E3 this year. This would lead to the game not coming out in the first half of 2010. I wouldn't expect the game to release until the Fall of 2010, possibly early September. There is good news to be had folks, Peter did mention there will be a secret announcement and it was around the time he was mentioning the videos he watched on Youtube about all the crazy things people did and found while playing Crackdown. He said he really enjoyed watching them so it seems there will be a video creator and possibly a way to share them in Crackdown 2. Kilde Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vi får nok av andre stortitler denne våren. Setter en krone på flere funksjoner og drittvær til høsten. Gleder meg til å se hva det blir! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke så dumt å utsette det til høsten nei. Just Cause 2 kommer i mars, Red Dead Redemption i april og Mafia 2 i sommer. Sandbox-spillene kommer på rekke og rad. Legger man til alle de andre storspillene som kommer i løpet av dette halvåret så ser man at enkelte spill kan komme til å gå på en salgsmessig smell. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det blir ikke høsten, det blir starten av juli folkens. Microsoft has announced the date for your return trip to Pacific City ... when you'll tear it to shreds in the name of justice! Crackdown 2 will launch in North America on July 6, with Asia, Australia and New Zealand releases following on July 8, and Europe's on July 9 -- narrowly missing the "first half of 2010" release estimate. http://www.joystiq.com/2010/03/15/crackdown-2-july-6-release-date/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Herlig. Da får jeg massevis av tid til å gjøre meg ferdig med Alan Wake og Red Dead Redemption. Gleder meg til jeg kan vende tilbake til Pacific City! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Uff, da er jeg borte i et varmt land, og blir det antagelighvis i 3-4 uker til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Påtide å børste støvet av denne tråden. Da det ikke er lengre enn under en måned til spillet er ute. Demo er ute 21. juni på Live, merkelig nok samme dag Medal of Honour-betaen starter for alle. Noen som sett tegneseriene på live? Å hvem skal ha det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skal lett ha det. Men jeg får nok ikke testet demoen før en uke etter da jeg kun har sølv. Fikk dog et tilbud om å oppgradere til gold i en måned for kr 10, så kanskje jeg slår til Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ser ut som demoen er blitt pushet fram på dagen før den planlagte datoen. Demo`en vil komme på arcade på mandag! For første gang, vil dette være den første gratis demo`en hvor du kan booste opp achievements til det fulle spillet som slippes 9. juli i Norge. I'm sure that plenty of you would be pleased to know that on Monday a demo will be hitting the marketplace for Crackdown 2. And on top of that, the demo WILL feature four player co-op, AND on top of that - which I'm sure will be something loved by you achievement happy folk out there - the demo will include achievements, to some extent. Fulfil certain achievement requirements, and when you boot up the full retail game these achievements will automatically pop for you - much like what we've seen in arcade games before. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Wow, det var da fryktelig fett da, gleder meg til å cruise rundt i Pacific City igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Awesomeaweomseawesome! Du kan forvente deg en invite på mandag, Maury Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Finfin demo, de har også skrudd opp tempoet du får oppgadert ferdighetene, slik at du kan få føle hvordan det virker også på høyere nivåer! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Bare jeg som syntes dette var et gigantisk gjesp? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes ikke det var så veldig kult. Demoen burde definitivt ikke hatt en grense på en halvtime, for jeg har lyst til å gi spillet en sjanse, men jeg vil ikke ha noe tidspress på meg. Hadde egentlig tenkt å sette meg på benken rundt denne tittelen, og det ser ut som om det er det det blir til. Venter til det er i billigkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå