Gå til innhold

Crackdown 2

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Å klage over en forstørret by av en by vi tidligere kjenner til ifra før med 4 player co-op, nye kjøretøy o.s.v., synes jeg blir feil å kalle latskap. De fleste som likte 1`ern vil nok like at 2`ern i samme.

Hvor står det at den er forstørret? Uansett tenker jeg byen er forandret, bare at det er like bygninger, veier osv som i 1'ern, eller?

Ser iallefall frem til dette! Jeg ble, som mange andre totalt hekta på å samle opp alle orbs å få full utnyttelse av hopping og slikt. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for videoen, det ser veldig gøy ut. Kjekt å kunne kjenne seg igjen i byen, blir spennende å se om det blir noen form for Coop demo før spillet kommer ut. Men tror at dette er et garantert kjøp uansett.

EDIT: Den siste videoen overbeviste meg, dette blir et definetivt kjøp^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Det har kommet mye bra Crackdown 2-relatert nytt i det siste. :)

Eurgamer har lagt ut et intervju med skaperne av Crackdown Link

-Ny og mer variert mission-struktur

-Spillet vil ha nye orbs:

Er, green ones. Purple ones. I tell you what... if people imagine in their minds the Golden Snitch from Harry Potter they probably won't be too far from the truth.

-Kommentatoren er tilbake, og han har med seg gullkorn som f. eks: "You put the 'gent' in 'Agent'."

-Ruffian ønsker å gi en større følelse av progresjon med tanke på kjøretøyene vi får tak i i løpet av spillet

-De bekreftet at vi vil få tilgang til et helikopter.

-De har gjort endringer med orb-systemet som skal gjøre det enklere å finne orbs.

Aaron Greenberg uttalte i Major Nelson's podcast at Crackdown vil bli gitt ut i løpet av den første halvdelen av 2010 Link

Her er for øvrig den nyeste traileren for Crackdown 2

http://www.youtube.com/watch?v=k5P-rKVFFKU

Lenke til kommentar

Likte Crackdown 1 veldig godt og spilte det endel når jeg først kjøpte Xboxen min, men veldig lenge siden jeg har spilt det nå. Kommet litt i skyggen for CoD og andre gode spill :p Crackdown 2 skal definitivt prøves ut men jeg har ikke så altfor store forventninger eller gleder meg noe særlig ;)

Lenke til kommentar

fan, enda et tegneseriespill.....tragisk.

Fail post is very fail. Så du går ut ifra at siden grafikk-stilen er cell-shading at spillet suger? Så du ser Okami og tenker automatisk at det suger også? Et ord: Ignorant. Prøv spillet så skjønner du at det er et ganske bra spill, særlig med tanken på at du kan få det for ca. 50 kr. Så mitt forslag er kjøp spillet og ta deg en bolle, skulle bli god kos for 60 kroner det.

Lenke til kommentar

hvem er Okami?

Klarer ikke engang tanken på å teste ut Borderlands pga slik grafikk.

Jeg syns lite om hele opplegget, smaken er som baken :)

Vel, Borderlands er ikke basert på samme grafikk type en gang :-/ Det er en "ny" ting som kalles "Concept-art graphics" som prøver å få det til å se så mye ut som concept-art som mulig. Du tenker sikkert "Tomató/tomato (du skjønner hva jeg mener)" tenker du sikkert, men det er to helt forskjellige ting. Apropo Okami:

Lenke til kommentar

Det er veldig synd for deg 530xd. Hvis du hopper over alle spill med cell-shading går du glipp av mange knalltitler, blant dem Borderlands og Crackdown. Du burde prøve å skaffe deg et litt mer åpent syn på utviklere sine tolkninger av spillverdenene de utvikler og heller leve deg inn i dem. Døm spill utifra hvert enkelt spill; ikke ut i fra èn faktor du assosierer med noe du ser på som noe negativt.

Forøvrig begynner jeg å få mange ganske fete idéer.. De granatene som "lenker" ting fast i hverandre.. Slenge èn på et helikopter og èn på en trailer, så er vi plutselig inne på noe. Awesomness in the making.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...