Vitamin Bjørn Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Å klage over en forstørret by av en by vi tidligere kjenner til ifra før med 4 player co-op, nye kjøretøy o.s.v., synes jeg blir feil å kalle latskap. De fleste som likte 1`ern vil nok like at 2`ern i samme. Hvor står det at den er forstørret? Uansett tenker jeg byen er forandret, bare at det er like bygninger, veier osv som i 1'ern, eller? Ser iallefall frem til dette! Jeg ble, som mange andre totalt hekta på å samle opp alle orbs å få full utnyttelse av hopping og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 http://tgs.gamespot.com/story/6230379/crackdown-2-first-look Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lovende! Meget lovende! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Takk for videoen, det ser veldig gøy ut. Kjekt å kunne kjenne seg igjen i byen, blir spennende å se om det blir noen form for Coop demo før spillet kommer ut. Men tror at dette er et garantert kjøp uansett. EDIT: Den siste videoen overbeviste meg, dette blir et definetivt kjøp^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Den siste der fikk spillet til å se veldig lovende ut! Håper man kan feste de sticky-granatene til bakken og en til en fiendebil i multiplayer, slik at den hadde blitt hengende fast. Det hadde jeg likt veldig mye. Gleder meg! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Men jeg ble hekta på å samle sånne orbs Samme her, banke lowlife ble fort kjedelig men jakten på orbs var altid morro Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg skikkelig til spillet nå. Magnetgranatene ser geniale ut. Det er også godt å vite at "Keys to the city" blir med i oppfølgeren også. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Eurogamer med Handson reportasje om Crackdown 2 Gleder meg virkelig til dette spillet. Crackdown er nok det morsomste sandkassespillet jeg har spilt, og høres jo ut som de skal klare å gjøre 2'ern bedre. 16 player deathmatch må jo være mildt sagt hektisk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Blir det offline coop på dette spillet? Splitscreen altså. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det har kommet mye bra Crackdown 2-relatert nytt i det siste. Eurgamer har lagt ut et intervju med skaperne av Crackdown Link -Ny og mer variert mission-struktur -Spillet vil ha nye orbs: Er, green ones. Purple ones. I tell you what... if people imagine in their minds the Golden Snitch from Harry Potter they probably won't be too far from the truth. -Kommentatoren er tilbake, og han har med seg gullkorn som f. eks: "You put the 'gent' in 'Agent'." -Ruffian ønsker å gi en større følelse av progresjon med tanke på kjøretøyene vi får tak i i løpet av spillet -De bekreftet at vi vil få tilgang til et helikopter. -De har gjort endringer med orb-systemet som skal gjøre det enklere å finne orbs. Aaron Greenberg uttalte i Major Nelson's podcast at Crackdown vil bli gitt ut i løpet av den første halvdelen av 2010 Link Her er for øvrig den nyeste traileren for Crackdown 2 http://www.youtube.com/watch?v=k5P-rKVFFKU Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Likte Crackdown 1 veldig godt og spilte det endel når jeg først kjøpte Xboxen min, men veldig lenge siden jeg har spilt det nå. Kommet litt i skyggen for CoD og andre gode spill Crackdown 2 skal definitivt prøves ut men jeg har ikke så altfor store forventninger eller gleder meg noe særlig Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 fan, enda et tegneseriespill.....tragisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tegneseriespill? Crackdown er ikke basert på noen tegnserie. Eller tenker du på grafikkstilen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Cell om det er cellshading så betyr det ikke at det er tegneserie... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 fan, enda et tegneseriespill.....tragisk. Fail post is very fail. Så du går ut ifra at siden grafikk-stilen er cell-shading at spillet suger? Så du ser Okami og tenker automatisk at det suger også? Et ord: Ignorant. Prøv spillet så skjønner du at det er et ganske bra spill, særlig med tanken på at du kan få det for ca. 50 kr. Så mitt forslag er kjøp spillet og ta deg en bolle, skulle bli god kos for 60 kroner det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 hvem er Okami? Klarer ikke engang tanken på å teste ut Borderlands pga slik grafikk. Jeg syns lite om hele opplegget, smaken er som baken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 hvem er Okami? Klarer ikke engang tanken på å teste ut Borderlands pga slik grafikk. Jeg syns lite om hele opplegget, smaken er som baken Vel, Borderlands er ikke basert på samme grafikk type en gang :-/ Det er en "ny" ting som kalles "Concept-art graphics" som prøver å få det til å se så mye ut som concept-art som mulig. Du tenker sikkert "Tomató/tomato (du skjønner hva jeg mener)" tenker du sikkert, men det er to helt forskjellige ting. Apropo Okami: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er veldig synd for deg 530xd. Hvis du hopper over alle spill med cell-shading går du glipp av mange knalltitler, blant dem Borderlands og Crackdown. Du burde prøve å skaffe deg et litt mer åpent syn på utviklere sine tolkninger av spillverdenene de utvikler og heller leve deg inn i dem. Døm spill utifra hvert enkelt spill; ikke ut i fra èn faktor du assosierer med noe du ser på som noe negativt. Forøvrig begynner jeg å få mange ganske fete idéer.. De granatene som "lenker" ting fast i hverandre.. Slenge èn på et helikopter og èn på en trailer, så er vi plutselig inne på noe. Awesomness in the making. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ja, okei kall meg gjerne gammeldags. men jeg liker at grafikk kommer nærmest mulig virkeligheten. også er jeg blitt så gammel at man prøver jo å være selektiv. (2,3 spill i året) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå