Mr. Pants Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 GTA IV? Har ikke like bra framerate som Crackdown. Det er dog et meget imponerende spill på sin egen måte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 GTA IV og Crackdown kan ikke sammenlignes. Crackdown er utrolig mye mer underholdende og har en mye bedre infrastruktur mtp. superkreftene en har. Uansett hvor mye jeg liker Niko, så er Pacific City en morsommere plass enn Liberty City. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå sammenlignet jeg grafikken, ikke gameplayet og historien. Jeg håper at Crackdown 2 blir like bra som originalen på den fronten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg svarte HCG, så ikke ta det ille opp! Crackdown kjører nesten konstant 30fps med veldig få framedrops og lite screen-tearing. Kombinert med en utrolig viewdistance og stilig artistisk vinkling er det absolutt imponerende. Det er forsåvidt GTA også, men som du sier, på sin egen måte. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Crackdown er et fantastisk spill, jeg håper oppfølgeren vil være minst like bra. De har jo en bra plass å starte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 http://xbox360.ign.com/articles/998/998197p1.html Ruffian is remaining tight-lipped on the sequel. However, Thomson promised that it would remain true to the core values of the original. And it takes place in the same city. "From an environmental point of view, you probably would look at it as being an entirely new map," Thomson said to Edge. "It's still Pacific City but further on in the timeline. We've altered a great deal, and think people who enjoyed the first game are going to be really pleased when they enter this one. And we've made sure the gameplay's altered significantly... We made the first game and we know what was lacking. We've listened a lot to the community and the reviews. Obviously, we can't take every comment on board, but we're doing our best to address the biggest issues." Ahh.. Jeg gleder meg litt lizzm. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) First Crackdown 2 Details http://www.gbgamer.net/2009/09/10/first-crackdown-2-details/ Backstory:Okay, so we all know after Crackdown 1 we defeated all 3 of the gangs, and we were congratulated. “Peace at Last” it said. It couldn’t have been more wrong. As the Agency took over, things went to hell. A new zombie-like virus had broken out in parts of the city, and the Agency was doing a poor job at covering it up. People found out, got sick of the Agency’s bullshit, and revolted. The civilian gang called themselves the Cell, and soon after the revolted, they destroyed the agent program, almost completely crippling the Agency. But now, they’ve fixed it, and it’s time you take the city back in a 3 way war. -Dynamic Civilian Events (Example: A man trying to sell something in the day, getting marauded in the night. And the Agency will put up signs saying “play dead when you see an Infected”. Lulz ensue.) -Support Points are gone, Agents can now call in for ammo and supplies anytime and anywhere. -The game looks much more detailed and grittier, but still keeps the “cartoony” look we all love so very much. -Vehicles like Trucks or Buses have room for a mounted turret, which makes them great for getting around in Co-Op. -More variations in weapons, meaning people have more to choose from than just the homing rocket launcher. -Most of the civilian cars in the game are the same, but reskinned and armed with armor and weapons to survive in the new hazards of city life. -The Cell (a gang) is composed of ordinary citizens just wanting to reclaim the city from your team (the good guys). You take them out, and reclaim their turn for the Agency. -More instances where Co-Op play is prudent. -The city hasn’t changed in architect, all the roads are the same. Some buildings have been demolished and other small things, but over all it’s the same city. -You’ll obtain skill orbs by using abilities relevant to your character. -Four player Co-Op -16 player Competitive Multiplayer. Tons of fun. Players collect special weapons, bonuses, and gadgets. Progression system like CoD4. -Melee attacks are much more varied a fluid. -Key to the City DLC is a go! -The freaks evolve over time, making them MUCH more fearsome as the game progresses. -All repetitiveness is completely removed. And less shitty boss battles. -Doing missions in the day or night has a huge effect. At night, the freaks come out to play. -City decays over time from the infection. -New Agency helicopter and other vehicles. All old Agency vehicles returning. -A lot more weapon variety. New powerful shotgun, Rail Gun, and sticky grenades. -More precise targeting system. Skill is rewarded. -Much more defining detail in all aspects of the game. _______________________________________________________________________ Jeg gleder meg Endret 10. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gleder meg mye jeg å. Crackdown 1 er knallrått! Håper på litt gameplay under TGS, siden de har gitt ut noen opplysninger nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gleder meg jeg også, men er litt usikker på om jeg liker dette punktet: -The city hasn’t changed in architect, all the roads are the same. Some buildings have been demolished and other small things, but over all it’s the same city. Kunne heller tenke meg en helt ny by å leke meg i og utforske. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er både enig og uenig med deg nouse4aname. Det er alltid morsomt å utforske nye byer, men samtidig skal det bli veldig morsomt å se hvordan byen har utviklet seg siden "sist". Ellers ville jeg gjerne sett et sted hvor man kan kjøre litt offrad, type San Andreas e.l. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 zombie lignende virus!bah,snart ferdig med Prototype og viruser der så akkurat det hørtes booring ut for min del.Men det blir vel et kjøp allikevel før eller siden.Likte godt det første. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Beklager om jeg har oversett det, men er det kun online coop på toern også, eller også offline? Eller ikke offentliggjort enda? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 -The city hasn’t changed in architect, all the roads are the same. Some buildings have been demolished and other small things, but over all it’s the same city. Dette var litt skuffende :-/ -New Agency helicopter and other vehicles. Men dette blir awesome! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Byen har ikke endret seg, vil det si at det heller ikke er noen nye byer / bydeler ? FAIL. Jeg har ikke lyst til å betale 500 for et spill med samme by som 1'ern. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Samme by som eneren? Ja takk! Da kjenner vi jo layouten allerede, og slipper en opplæringskurve for en ny lekeplass. De andre forbedringene (16player MP, gradvis forandring av NPC(minner om Prototype?)) er også velkomne. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Høres slapt ut fra utviklerne sin side..... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg ser ikke noen problemer med å bruke den samme byen. Med tanke på hvordan forgjengeren sluttet, så er det logisk at de bruker den samme byen. Det funket veldig bra i Saints Row 2, og det ga utviklerene en mulighet til å fokusere på andre ting. Det høres ut som om dette stemmer for Ruffian Games også. Crackdown 1's største problem var den underveldende storymoden. Bossene var jo stort sett bare vanlige NPC-er med mer HP. Mutantene vil forhåpentligvis kunne by på en litt større utfordring. Jeg håper at de gir ut noen gameplay-klipp snart. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 *gleder seg masse* Håper det ikke kommer i år, for det har jeg ikke tid til =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Å klage over en forstørret by av en by vi tidligere kjenner til ifra før med 4 player co-op, nye kjøretøy o.s.v., synes jeg blir feil å kalle latskap. De fleste som likte 1`ern vil nok like at 2`ern i samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå