Gå til innhold

Crackdown 2


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

På E3 messa, ble det annonsert at Crackdown 2 kommer. Denne gangen er byen infisert, og kribler av zombielignende saker.

 

 

Iceman har kommet med detaljer!

Skjul
First Crackdown 2 Details

 

http://www.gbgamer.net/2009/09/10/first-crackdown-2-details/

 

 

 

Backstory:

Okay, so we all know after Crackdown 1 we defeated all 3 of the gangs, and we were congratulated. “Peace at Last” it said. It couldn’t have been more wrong. As the Agency took over, things went to hell. A new zombie-like virus had broken out in parts of the city, and the Agency was doing a poor job at covering it up. People found out, got sick of the Agency’s bullshit, and revolted. The civilian gang called themselves the Cell, and soon after the revolted, they destroyed the agent program, almost completely crippling the Agency. But now, they’ve fixed it, and it’s time you take the city back in a 3 way war.

 

-Dynamic Civilian Events (Example: A man trying to sell something in the day, getting marauded in the night. And the Agency will put up signs saying “play dead when you see an Infected”. Lulz ensue.)

 

-Support Points are gone, Agents can now call in for ammo and supplies anytime and anywhere.

 

-The game looks much more detailed and grittier, but still keeps the “cartoony” look we all love so very much.

 

-Vehicles like Trucks or Buses have room for a mounted turret, which makes them great for getting around in Co-Op.

 

-More variations in weapons, meaning people have more to choose from than just the homing rocket launcher.

 

-Most of the civilian cars in the game are the same, but reskinned and armed with armor and weapons to survive in the new hazards of city life.

 

-The Cell (a gang) is composed of ordinary citizens just wanting to reclaim the city from your team (the good guys). You take them out, and reclaim their turn for the Agency.

 

-More instances where Co-Op play is prudent.

 

-The city hasn’t changed in architect, all the roads are the same. Some buildings have been demolished and other small things, but over all it’s the same city.

 

-You’ll obtain skill orbs by using abilities relevant to your character.

 

-Four player Co-Op

 

-16 player Competitive Multiplayer. Tons of fun. Players collect special weapons, bonuses, and gadgets. Progression system like CoD4.

 

-Melee attacks are much more varied a fluid.

 

-Key to the City DLC is a go!

 

-The freaks evolve over time, making them MUCH more fearsome as the game progresses.

 

-All repetitiveness is completely removed. And less shitty boss battles.

 

-Doing missions in the day or night has a huge effect. At night, the freaks come out to play.

 

-City decays over time from the infection.

 

-New Agency helicopter and other vehicles. All old Agency vehicles returning.

 

-A lot more weapon variety. New powerful shotgun, Rail Gun, and sticky grenades.

 

-More precise targeting system. Skill is rewarded.

 

-Much more defining detail in all aspects of the game.

_______________________________________________________________________

 

Jeg gleder meg :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crackdown 2 er en av årets beste spillnyheter for min del. 1'ern var ikke perfekt, men jeg nådde et punkt i spillet da jeg ble totalt hektet på å samle agility orbs. Grafikkmessig er det også et av de mest imponerende sandbox-spillene denne generasjonen(bortimot null slowdowns). Nå som de har noe å bygge videre på så kan jo 2'ern bli et riktig bra spill. :)

Lenke til kommentar

Haha litt bra at MS viser makt i denne situasjonen med Crackdown 2. Realtime ville ikke gi en oppfølger grønt lys, så MS gir rettighetene til Ruffian Games(?) som da er et selskap i samme by, med folk som var med å lage orginalen.

 

Tydeligvis er maktskapen til MS noe vi vanlige folk kan få noe godt utav og. Bortsett fra tidligere platform esklusiver som kommer til Xbox 360 da såklart.

Lenke til kommentar
Haha litt bra at MS viser makt i denne situasjonen med Crackdown 2. Realtime ville ikke gi en oppfølger grønt lys, så MS gir rettighetene til Ruffian Games(?) som da er et selskap i samme by, med folk som var med å lage orginalen.

 

Tydeligvis er maktskapen til MS noe vi vanlige folk kan få noe godt utav og. Bortsett fra tidligere platform esklusiver som kommer til Xbox 360 da såklart.

Det er da strengt tatt Microsoft sin feil at Realtime Worlds ikke lager oppfølgeren.

Although the team is in some respects "heartbroken", "Microsoft were a little late in stepping up to the plate to ask for Crackdown 2, and by then we had already started working on bigger, better things."

Link

Lenke til kommentar

For å være ærlige så kan vel de fleste være enige med meg i at det første Crackdown var litt vel mangelfullt? Gameplayet ble jo repetert i det uendelige, og det var ingen som helst historie å følge med på. Grafikk og lyd var på det jevne, men jeg hadde mest problem med at det ble for kjedelig i lengden... Men jeg ble hekta på å samle sånne orbs :p

Lenke til kommentar

Hoppet over alle "briefinger", det nærmeste du kom en historie. At de brukte gameplayet for alt det var godt er noe av det jeg liker best med det; det er rett og slett så solid. Å klatre på bygninger, ha etterfølgningsraketter og diverse granater i tillegg til å bli gradvis oppgradert igjennom hele spillet både var og er en veldig solid form for spillunderholdning. Grafikken var stilig (selv om den ikke imponerte særlig teknisk, annet enn draw-distance) og bidro til den veldig lekne undertonen i hele spillet. Å være på hver sin side av byen, spawne 20-30 eksplosive tønner, sprenge dem og å kunne se det på enorme avstander har jeg fortsatt tilgode å oppleve i andre spill. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...