Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) På E3 messa, ble det annonsert at Crackdown 2 kommer. Denne gangen er byen infisert, og kribler av zombielignende saker. Iceman har kommet med detaljer! Skjul First Crackdown 2 Details http://www.gbgamer.net/2009/09/10/first-crackdown-2-details/ Backstory:Okay, so we all know after Crackdown 1 we defeated all 3 of the gangs, and we were congratulated. “Peace at Last” it said. It couldn’t have been more wrong. As the Agency took over, things went to hell. A new zombie-like virus had broken out in parts of the city, and the Agency was doing a poor job at covering it up. People found out, got sick of the Agency’s bullshit, and revolted. The civilian gang called themselves the Cell, and soon after the revolted, they destroyed the agent program, almost completely crippling the Agency. But now, they’ve fixed it, and it’s time you take the city back in a 3 way war. -Dynamic Civilian Events (Example: A man trying to sell something in the day, getting marauded in the night. And the Agency will put up signs saying “play dead when you see an Infected”. Lulz ensue.) -Support Points are gone, Agents can now call in for ammo and supplies anytime and anywhere. -The game looks much more detailed and grittier, but still keeps the “cartoony” look we all love so very much. -Vehicles like Trucks or Buses have room for a mounted turret, which makes them great for getting around in Co-Op. -More variations in weapons, meaning people have more to choose from than just the homing rocket launcher. -Most of the civilian cars in the game are the same, but reskinned and armed with armor and weapons to survive in the new hazards of city life. -The Cell (a gang) is composed of ordinary citizens just wanting to reclaim the city from your team (the good guys). You take them out, and reclaim their turn for the Agency. -More instances where Co-Op play is prudent. -The city hasn’t changed in architect, all the roads are the same. Some buildings have been demolished and other small things, but over all it’s the same city. -You’ll obtain skill orbs by using abilities relevant to your character. -Four player Co-Op -16 player Competitive Multiplayer. Tons of fun. Players collect special weapons, bonuses, and gadgets. Progression system like CoD4. -Melee attacks are much more varied a fluid. -Key to the City DLC is a go! -The freaks evolve over time, making them MUCH more fearsome as the game progresses. -All repetitiveness is completely removed. And less shitty boss battles. -Doing missions in the day or night has a huge effect. At night, the freaks come out to play. -City decays over time from the infection. -New Agency helicopter and other vehicles. All old Agency vehicles returning. -A lot more weapon variety. New powerful shotgun, Rail Gun, and sticky grenades. -More precise targeting system. Skill is rewarded. -Much more defining detail in all aspects of the game. _______________________________________________________________________ Jeg gleder meg Endret 10. september 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Detta blir v eldig kult tror jeg, gleder meg også til APB fram samma studio. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Crackdown 2 er en av årets beste spillnyheter for min del. 1'ern var ikke perfekt, men jeg nådde et punkt i spillet da jeg ble totalt hektet på å samle agility orbs. Grafikkmessig er det også et av de mest imponerende sandbox-spillene denne generasjonen(bortimot null slowdowns). Nå som de har noe å bygge videre på så kan jo 2'ern bli et riktig bra spill. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå vet vi vel enda ikke hvem som studioet bak dette. Er ikke sikkert det er samme studio som sist, da de nok er opptatt med APB. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette er den største nyheten for min del!!! Elsker Crackdown!! Blir vel co-op for meg og Comprade dette Håper på støtte for flere enn 2 co-op da, 8 spillere hadde vært gøy Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ifølge traileren blir dette spillet utviklet av Ruffian Games. En del av de som jobbet med Crackdown 1 var med på å starte opp Ruffian Games, så jeg håper og tror at spillet vil bli minst like bra som originalen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan tenke meg at de "monster" fiendene er noe ala de han professoren lagde i det laberatoriumet i 1'ern. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Pm grafikken får en løft slik vi så på traileren. Samt gameplayet er like fett som det første så blir dette en av de store spillene for min del. Elsker COOP i slike spill. Elsker og spillet! Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gleder meg =) Snakker om, noen som har lyst å spille gjennom 1'ern coop igjen? (mangler achievementen for hele kampanjen coop) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Legg meg til Har enda ikke spilt det på coop, så ser vi hva vi kan få til. Gamertag: bebeluluv Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis man ser etter folk å spille med så kan man heller ta det opp i denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=1186 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 for meg var faktisk kunngjøringa om Crackdown 2 det beste fra hele E3. Jeg digga det første spillet og kommer garantert til å digge nr to. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skal helt sikkert ha dette spillet når jeg har skaffet meg Xbox 360. Nye detaljer: http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2643765 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Haha litt bra at MS viser makt i denne situasjonen med Crackdown 2. Realtime ville ikke gi en oppfølger grønt lys, så MS gir rettighetene til Ruffian Games(?) som da er et selskap i samme by, med folk som var med å lage orginalen. Tydeligvis er maktskapen til MS noe vi vanlige folk kan få noe godt utav og. Bortsett fra tidligere platform esklusiver som kommer til Xbox 360 da såklart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Krysser fingrene for 4+ coop. Crackdown var et lyspunkt av de få et par år tilbake, så hvis de klarer å bare forbedre det som allerede er der blir jeg en glad laks. Gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 En glad Laland og en glad HCG. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Haha litt bra at MS viser makt i denne situasjonen med Crackdown 2. Realtime ville ikke gi en oppfølger grønt lys, så MS gir rettighetene til Ruffian Games(?) som da er et selskap i samme by, med folk som var med å lage orginalen. Tydeligvis er maktskapen til MS noe vi vanlige folk kan få noe godt utav og. Bortsett fra tidligere platform esklusiver som kommer til Xbox 360 da såklart. Det er da strengt tatt Microsoft sin feil at Realtime Worlds ikke lager oppfølgeren. Although the team is in some respects "heartbroken", "Microsoft were a little late in stepping up to the plate to ask for Crackdown 2, and by then we had already started working on bigger, better things." Link Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For å være ærlige så kan vel de fleste være enige med meg i at det første Crackdown var litt vel mangelfullt? Gameplayet ble jo repetert i det uendelige, og det var ingen som helst historie å følge med på. Grafikk og lyd var på det jevne, men jeg hadde mest problem med at det ble for kjedelig i lengden... Men jeg ble hekta på å samle sånne orbs Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hoppet over alle "briefinger", det nærmeste du kom en historie. At de brukte gameplayet for alt det var godt er noe av det jeg liker best med det; det er rett og slett så solid. Å klatre på bygninger, ha etterfølgningsraketter og diverse granater i tillegg til å bli gradvis oppgradert igjennom hele spillet både var og er en veldig solid form for spillunderholdning. Grafikken var stilig (selv om den ikke imponerte særlig teknisk, annet enn draw-distance) og bidro til den veldig lekne undertonen i hele spillet. Å være på hver sin side av byen, spawne 20-30 eksplosive tønner, sprenge dem og å kunne se det på enorme avstander har jeg fortsatt tilgode å oppleve i andre spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gameplayet var litt ensformig ja. Det var orb-jakten som reddet spillet for meg også. Jeg er dog ikke enig ang. grafikken. Jeg har fortsatt til gode å spille et sandbox-spill som kjører så smooth som Crackdown gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå