Mokko Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei, jeg har hatt en Macbook som jeg er veldig fornøyd med i snart to år. Jeg har også en 80gb iPod (classic, er det det den heter?) som jeg har en del filmer og musikk på. Problemet er at det virker som om jeg må ha alt det jeg vil ha lagret på iPod'en lagret på Mac'en også. Med filmer på til sammen over 30gb + en del musikk tar dette veldig mye unødvendig plass på min 120gb Macbook. Strengt tatt ser jeg ikke lagrede filmer på Mac'en, og musikk kan jeg streame med Spotify, så jeg lurte på om jeg faktisk må ha filmene og musikken jeg vil ha på iPod'en lagret på Mac'en også? Når jeg har på "Automatisk synkronisering" i iTunes, blir jo alt jeg sletter fra iTunes også slettet fra iPod'en. Jeg vil altså ha en form for "automatisk inn på iPod'en, manuelt ut"-funksjon. Er det mulig å få til dette, på noen som helst måte? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Såvidt jeg vet må musikken være begge plasser, fordi iTunes synkroniserer musikken du velger på Macbooken med iPoden. I min mening et utrolig dårlig system men det er nå slik det er. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 For et elendig system, at det går an. Her sitter jeg med noen titalls GB som jeg ikke har bruk for.. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For et elendig system, at det går an. Her sitter jeg med noen titalls GB som jeg ikke har bruk for.. Enig med deg der! Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Så lenge du ikke synkroniserer iPoden din skal det jo gå bra, men haken er at du ikke kan legge til ny musikk/film/whatever på iPoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå