klovn7 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 i disse varme dagene tar jeg av kabinett døra på pcen. Etter noen minutter kommer det en rar dure lyd. som om noe rista eller en ledning som blir truffet av en vifte! har naturligvis skjekka dette men finner ikke noen ledning som slår bort i vifta. Det er jævlig irreterende lyd og den kommer bare når jeg tar av døra! vet noen hva det kan være? Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Sjekk om kabinett høyttaleren står og vibrerer, det gjorde nemlig min! Kilte den fast med noen papirbiter... og vips! lyden var borte vekk Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 huH? hvor ligger den a? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 sjekk ned mot gulvet i kabinettet, det gjør min chieftec Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 huH? hvor ligger den a? I mitt kabinett (og på de aller fleste andre) er den montert på innsiden av frontpanelet. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 høres mer ut at det kommer fra grafikkortet mitt! Det er hvertfall der nede et sted! hvis høytaern er den runde gull dingsen foran nede, var det ikke den skjekka også vfta på grafikkortet! ikke den virker det som! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå